Part 4
" Syukur, pembedahan sudah selamat diselesaikann dan keadaan Puan Syada sudah baik. Saya minta dirk dulu " hanya itu sahaja yang diucapkan oleh Doktor Adrian sejurus keluar dari bilik pembedah tanpa sempat Nasha mengucapkan terima kasih.
" Kenapa Doktor Adrian sombong sangat dan dia nampak tergesa gesa ? " tanya Nasha kepada Nurse yang bernama Naniey yang lalu dihadapannya.
" Cik sangat beruntung kerana nyawa ibu cik sudah selamat. Pagi tadi Doktor Adrian menerima panggilan dari anaknya. Isterinya telah mati mengejut dan Doktor Adrian langsung tidak dapat berbuat apa apa untuk menyelamatkan isterinya yang telah meninggal dunia. Dia terlambat ke hospital kerana sedang menguruskan jenazah isterinya. Disebabkan tanggungjawab terhadap pesakit, Doktor terpaksa menangguhkan pengurusan jenazah isterinya dan datang ke hospital untuk menyelamatkan nyawa ibu cik dan tadi, dia tergesa gesa pulang ke rumah untuk menatap wajah jenazah isterinya buat kali terakhir. Dia mampu menyelamatkan nyawa ibu cik tetapi tidak mampu menyelamatkan nyawa isterinya. Cik sangat beruntung " lalu nurse tersebut berlalu pergi.
THE END :') FF YANG AKU TAK TAHU NAK LETAK TITLE . KESIMPULANNYA CERITA JADI LARI DARI TITLE HAHAHAHAHAHAH TERIMA KASIH KEPADA TIN YANV MEMBERI CADANGAN TITLE