Hoofdstuk 1

28 1 0
                                    

~POV TESS~
Ik ben net terug gekomen van school, de  mensen in mijn klas mag ik niet,de meisjes zijn allemaal van die trutjes die zich zelf heel geweldig vinden. En de jongens nehh niet leuk.

Rond 18:30 hoor ik de voordeur en voetstappen het is mijn vader, mijn moeder komt meestal pas om 7 uur thuis, ik heb al eten voor mezelf gemaakt en ik heb niet echt zin om te luisteren naar zijn werk verhalen.
Dus loop ik naar boven en open mijn computer, ik open Instagram en ik heb een DM van justinboy_738 hij zegt hoi

T=Tess
J=Justin

J: hoi
T: Heyy
J: mooie pv
T: thanxx
J: hoe oud ben je
(Ik twijfel zal ik wel zeggen hoe oud ik ben ik bedoel ik ken hem niet)
T: 18jij ??
J: 19
Zo hadden we een gesprek hij was heel
Lief en gaf veel complimenten hij wou een keer afspreken ik dacht waarom niet. We spreken morgen af bij zijn huis.

Ik hoor mijn moeder thuis komen, mijn vader komt de trap, hé lieverd hoe gaat het met je?? Euhhh goed antwoordt ik, mijn vader kijkt me aan zo van ik moet je wat opbiechten maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen blik, wat is er pap?? Hij zucht, lieverd je moeder en ik willen graag een keer met zijn tweeën op vakantie vind je het erg als je een week alleen thuis moet blijven, ik ben verbaasd ik denk na...... nee geen probleem waar neer gaan jullie?? Morgen ochtend antwoord hij, Oké,
Hij sluit mijn kamer deur en loopt weer naar beneden, ik open mijn computer om te kijken of Justin al geantwoord heeft, nee hij heeft nog niet geantwoord  dus ik ga maar slapen.


~POV JUSTIN~
Ik kijk op mijn insta of ik er nog meisjes te vinden zijn. Mijn blik valt op een meisje met donker bruin haar, haar ogen kan ik niet echt zien maar ze ziet goed uit, ik DM haar en na 5 minuten heeft ze het gezien en stuurt hey terug. Ze heeft niet heel veel vrienden zo te zien, er staan ook geen foto's van haar familie, een makkelijk slachtoffer dus.

~POV TESS~
S'morgens word ik wakker mijn ouders zijn volgens mij al weg, dus ben ik alleen thuis, ik ga naar bedenden en smeer een keizer brood voor me zelf. Vandaag ga ik Justin zien ik vind het eigenlijk best spannend maar er kan toch niks gebeuren toch? Ik app snel mijn beste vriendin die in Groningen woont jammer genoeg.
T=Tess
K=Karin
T: heyy ik ga vandaag afspreken met Justin ik heb hem van insta alleen ik weet niet of ik wel moet gaan naar ons afspraakje??
K: euhhh weet ik veel
T: daar heb ik veel aan 😂😂
K: ja sorry schat 😂❤
T: nee maakt niet uit 😂❤
K: ik zal het doen maar neem voor de zekerheid je telefoon mee en zet je geluid aan
T: Okeyy thankss
K: alsjeblieft veel plezier samen 😍xxxxx
T: thanxxx
T:byeeee
K: byeeee

Ik loop de deur  uit en doe hem dicht en loop naar de bus, ik heb gister uitgezocht hoe ik daar moest komen. Ik stap de bus in en ga helemaal achterin zitten. Ik kijk op mijn telefoon ik heb geen DM van Justin gekregen, achja komt goed denk ik, ik stap de bus uit en ik sta voor allemaal ruitjes huizen even kijken Ahh daar is nummer 3 ik bel aan.


~POV JUSTIN~
Er word aangebeld dat zal Tess wel zijn ik doe snel een shirt aan en doe de deur open, ik trek haar mee naar binnen, hoi zeg ik ze kijkt me een beetje beduusd aan ik zeg: hallo gaat het, ze antwoord van wel maar ik zie aan haar dat ze een beetje geschrokken achja haar probleem.

~POV TESS~
Hij trekt me naar binnen een beetje hard handig, hij zegt hoi ik zeg nog niks terug en hij zegt weer hallo,gaat het, ik antwoord maar van ja. We gaan naar de woonkamer en hij zet thee voor mij en haalt oreo koekjes uit de kast, waar zijn je ouders vraag ik, hij antwoord: ze zijn een weekje weg dus ik ben alleen, want ik heb geen broers of zussen, ik ook niet zeg ik.                                                 

Ik ben al aan mijn thee begonnen als hij vraagt welke film ik wil zien, mij maakt het niet uit ik alle films eigenlijk wel leuk. Hij kiest een horror film.

Er lopen allemaal enge zombies en er is veel bloed en meer van de film heb ik niet gezien. Justin komt steeds dichter bij me zitten, en hij legt zijn arm om mijn schouders hij vraagt of het goed is ik vind het prima. Waarom trok je me zo hardhandig naar binnen vraag ik. Ohh gewoon, deed het pijn. Uhhh nee hoor. Hij komt nog dichter bij en ik voel zijn warme adem in mijn nek. Hij drukt zijn lippen op de mijne, ik weet niet wat ik moet doen ik heb nog nooit eerder gezoend, ik zoen hem terug hij pakt me vast. Ik trek een beetje terug want ik ken hem pas 2 dagen.

~POV Justin~
Eigenlijk is ze best knap wacht nee dit kunnen loverboys toch niet denken. Ik zoen haar ze zoent me terug mooi ik pak haar vast alleen zie dat ze dat niet zo heel fijn vindt dus laat ik haar maar los want Starks gaat ze dingen door hebben. Zal ik je naar huis brengen vraag ik, ze kinkt van wel, morgen weer afspreken? Ja leuk. Ik breng haar naar mijn auto. 
Ze woont in een niet zo heel groot huis. Ik geef haar een kus en vraag haar nummer 062848193 zegt ze, mooi tot morgen babe. Als ik weer thuis ben, bel ik mijn vriend.
J=Justin
B=Brandon
J: hoi ik heb een nieuwe meid kom je morgen ??
B: stuur ff pica van haar
T: 📷
B: lekker ding hoe oud
T: 18 jaar
B: ik kom morgen
B: doei
T: doei
Oké mooi Brandon komt morgen ik ga alvast alle sloten controleren zodat ze niet kan ontsnappen, ik maak haar kamer klaar en ik ga maar wat tijdschriften voor haar kopen.

~POV Tess~
Ik geef hem mijn mobiele nummer doe de deur open en voor dat ik naar binnen ga roept hij doei babe, OMG hij noemde me babe, misschien vindt hij me wel leuk ik hoop eigenlijk van wel. Morgen ga ik weer naar hem toe echt heel veel zin in. Er is nog opwarm pizza in de koelkast. Ik ga mij lievelings programma goeden tijden slechte tijden kijken terwijl ik mijn pizza mozzarella opeet. Voor ik ga slapen kijk ik nog ff op mijn mobiel, een Appje van Justin.
J=Justin
T=Tess
J: hoi babe slaap lekker tot morgen ik kom je morgen om 10 uur ophalen
T: oké slaaplekker to xxx
J:xxx
Slaap lekker.

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Hopelijk is het boek een beetje duidelijk . Reageer alsjeblieft als je het een leuk boek vind want dan weet ik of ik hoofdstuk 2 moet plaatsen xxxx Elma

F A K E⚡️Where stories live. Discover now