~POV Tess~
Waar ben ik??
In mijn huis , oh ja, ik ben bij Justin. Ik zie zijn sixpack en kijk meteen de andere kant op (ik kan niet naar hem kijken hij is mijn loverboy ik kan hem niet aardig. vinden toch weet ik van binnen dat ik hem mag, maar gewoon niet over na denken)Ik stap uit bed en trek een sport broek aan die op de grond ligt. Nee wacht blijf liggen ik zal een croissantjes voor je maken zegt Justin, euhh oké dankjewel zeg ik.Als ik beneden ben zie ik een gedekte tafel met croissantjes en andere broodjes op tafel liggen, eigenlijk best lief, ik ga zitten en begin zwijgend aan mijn croissantje. Ik moet weg zegt hij, weg ?? Ja ik moet boodschappen doen en andere dingen, oké mag ik mee. Nee te gevaarlijk, hoezo? Misschien herkent iemand je. Ik ga verder aan mijn croissantje, hier hij gooit een paar tijdschriften naar me toe, thanks.
~POV Justin~
Ik geef haar wat tijdschriften pak mijn jas en loop naar buiten, nog even controleren of ik de deur goed dicht heb gedaan.....ja mooi ik stap mijn auto en ga rijden.Ik ben aangekomen. Ik stap op de bewakers af en laat mijn pasje zien ik wordt binnen gelaten. Ah daar ben je zegt Ingrid (Ingrid is de bazin van het bordeel)hoi hoe gaat het goed met jou lekker ding, goed.
~POV Ingrid~
Ah eigenlijk daar is Justin zijn gespierde lijf zie je door zijn shirt heen super sexy. Ik ben misschien al 50 maar alles kan hier dus ja ik pak hem vast en druk mijn lichaam tegen hem aan. Hij duwt me weg, haha iets te veel wijn op gezegd hij, hij snapt niet dat ik dit real doe hij denkt dat een grapje je is, ach ja op een dag krijg ik hem zo ver. Kom mee.Als we bij mijn kantoor zijn opent hij de deur voor me, thanks lieverd zeg ik. We gaan zitten, ik heb nieuwe meiden nodig Justin, met deze meiden kan ik ze niet tevreden houden. Ik zal kijken antwoord hij. Mooi nog iets te drinken Justin, ja lekker cola.
~POV Tess~
Ik zit op de bank een Tina te lezen die Justin voor me mee heeft genomen, opeens hoor ik de deur, Justin roep ik geen antwoord, naast mij ligt het tijdschrift die ik had gelezen ik rol hem op en loop langzaam naar de deur, ik kijk om het hoekje, niks,(ik dacht echt dat ik iemand hoorde) ik stap de gang om te kijken of er echt niemand is, nee niemand, ik loop weer terug naar de bank, ahhhhh !! Daar zit Brandon.~POV Brandon~
Ik doe de deur open en sluip naar binnen, ik zie Tess (eerst wist ik haar naam niet maar nu wel.) ze komt de gang in gelopen en ik verstop me achter de deur, ik ga op de bank zitten en wacht tot ze weer terug komt.
Ahhhhh, rustig roep ik, ik ben het maar. Euh hoi hopelijk heb ik je niet te erg laten schrikken, nee zegt ze, ik wou je wat zeggen zeg ik, ze komt naast me zitten en kijkt me aan. PFOEF Justin komt binnen, wat doe jij hier zegt hij, oh ik moest even iets pakken lieg ik.~POV Tess~
Wat wil Brandon van mij, gelukkig komt Justin binnen. Wat doe je hier vraagt Justin aan Brandon, oh ik moest iets pakken zegt Brandon, ik zie dat hij liegt, Zo ik ga zegt Brandon doei zegt Justin, doei zeg ik ook,Heeft hij je iets aan gedaan vraagt Justin, nee hoor hij wou alleen iets zeggen alleen toen kwam jij binnen. Ik ga naar mijn kamer zeg ik, naar je kamer zegt Justin met een vragende blik, ja ik heb de kamer waar ik gister in sliep maar beschouwt als mijn kamer, prima zegt hij.
Ik zit op mijn kamer na te denken over ontsnappen, want Justin is aardig maar als er nog meer vrienden van Justin komen hou ik het hier niet langer vol.
Ik hoor de bel bedenden. Wie zal dat zijn? Ik sluip op mijn knieën naar de trap ik kijk om het hoekje er staat een jongen met blond haar (wacht wat, dat is een jongen van mijn school wat doet hij hier) ik sluip terug maar mijn kamer, nauw ja dat probeer ik, Tess hoor ik van bedenden, shit Justin heeft me ontdekt, kom je naar bedenden, nee, roep ik, Tess komen nu, hij lijkt net mijn vader. Ik loop naar bedenden maar ik kijk Luc niet aan. (Zo heet die jongen) Tess laat hem de kamer zien ik kijk Justin aan waarom doet hij dit.~POV Luc~
Daar is Tess ze is zo mooi, zij weet niet dat ik haar zolang ze bij mij op school zit, stalk. En ik zag haar gisteren met die jongen mee gaan en ik ben haar gevolgd toen ben ik naar huis toe gelopen wat toevallig hier dicht bij is, alleen ze kwam niet meer naar buiten. Ik dacht niet meteen aan een loverboy maar ik zag de volgende dag een jongen naar binnen gaan en een uur weer weg gaan en dat vond ik verdacht. Ik heb het uitgezocht en toen wist ik het zeker ze was in de handen gevallen van een loverboy. Toen heb ik er voor gezorgd dat ik in dit huis met Tess kon komen.~POV Tess~
Ik neem Luc mee naar boven en laat hem de kamer zien, wat moet je vraag ik boos. Tess ik hou van je ik heb je op school al zo vaak dat willen vertellen maar telkens was je ergens mee bezig. Ik kijk hem verbaast aan, wat hij houd van me, maar hoe wist je dan dat ik hier zat zeg ik nog steeds geschokt, ik euh ben je gevolgd. waarom??
Omdat ik van je hou Tess. (Er heeft nog nooit een jongen van me gehouden).~POV Justin~
Ik laat Tess met die jongen maar boven gaan. Ik was vanmorgen te lief denk ik bij mezelf, kijk Tess is een special iemand maar dit is mijn werk en Ingrid mag er niet achter komen.
Ik ga op de bank zitten en zet the Walking dead op en ik pak wat chips uit de kast en en ik pak cola.~POV Tess~
Wacht denk ik bij mezelf wat nauw als ik het spelletje mee speel en gewoon ook doe alsof ik verliefd ben op Luc, heel misschien kan ik hier dan weg, ik weet het ik zit hier maar een paar dagen maar geen daglicht zien, is nauw niet echt fijn. Ik word weer uit mijn gedachten gehaald door Luc die zijn lippen op mijne drukt ik , gewoon mee spelen denk ik bij mezelf.
Gelukkig is het alleen bij zoenen gebleven, ik breng Luc weer naar bedenden en als we samen de trap aflopen staat Justin er al, ga maar de woonkamer Tess zegt hij tegen mij, oké, Justin loopt met Luc naar de deur en doet de deur voor hem open doei, roept Luc naar mij, Luc is echt zo dom zo zou Justin er achter kunnen komen. Als Justin weer terug komt gaat hij naast mij op de bank zitten en zegt: morgen komen er twee vrienden van mij. Oké zeg ik. Opeens begin ik uit het niks te huilen gewoon omdat ik mij ouders mis en morgen komen er weer vrienden van hem, stel je niet aan zegt Justin er zijn meisjes die veel ergere dingen moesten doen. Ik geef hem alleen maar een blik zo van hou je bek dat ik komt door jou dus hou gewoon je bek.
Ik ren naar boven en ga op "mijn" kamer zitten. En ik ga gewoon nog harder huilen gewoon omdat het kan.
Ik val in slaap om het bed dat er staat en hoor Justin niet meer binnen komen .~POV Justin~
Tess begint uit het niets te huilen misschien heeft die jongen iets met haar gedaan of zo, ik zeg tegen haar dat andere meisjes veel ergere dingen moesten doen, ik had verwacht dat heel boos zou worden maar ze gaf me alleen een boze blik, daarna renden ze naar boven ik had geen zin om haar achter aan te gegaan, ik bedoel dat zij hier vast zit is nog steeds haar eigen schuld. Als ik geen gehuil meer hoor, doen ik de tv uit ruim mijn chips bak en loop naar de kamer waar Tess zit, ik zie dat ze in slaap is gevallen ik kleed me om en ga naast haar liggen en val ook in slaap.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Hoofdstuk 3 heb ik ook maar meteen geplaatst hopelijk vindt je het leuk
Xxxx Elma
YOU ARE READING
F A K E⚡️
Misterio / SuspensoDit boek gaat over Tess die Justin ontmoet op insta, ze spreekt ook met hem af maar gaat dat wel goed en wat doet die jongen van haar school in het huis van die Justin. Kan grof taal gebruik hebben. Veel lees plezier xxx Elma