Hoofdstuk 4

19 1 1
                                    

~POV Tess~
Als ik wakker wordt heb ik knallende hoofdpijn fijn, ik stap uit bed, pak de sport broek die nog steeds op de grond ligt, ik loop naar bedenden op eens hoor ik gekraak ik kijk om, het valt me nu pas op dat Justin naast mij lag, ik hoor het gekraak weer oh hahaha het was Justin die zich omdraaide.

Ik loop naar bedenden, mijn blik valt op de deur hij is niet op slot, ik doe de deur langzaam open en stap naar buiten ik voel de koude lucht mijn gezicht raken, ik ben vrij het was gewoon super makkelijk om te ontsnappen ik begin te rennen maar daar staat Brandon hij ziet me en rent naar me toe ik ga nog harder rennen dan zie ik dat hij een pistool uit zijn zak haalt. Tess als je nu niet stopt met rennen schiet ik, ik stop met rennen want mijn grooste angst is een pistool, ik ben verloren denk ik bij mezelf. Langzaam komt Brandon dichter bij en houdt het pistool tegen mijn hoofd ik zie niemand rond lopen shit, kom mee en niks zeggen of ik doe je nog steeds iets aan fluistert Brandon in mijn oor ik loop braaf met Brandon mee naar het huis van Justin. Brandon doet de deur open en daar staat Justin te kijken met een kil gezicht, hier Brandon geeft mijn arm aan Justin, Brandon gaat weer naar buiten en doet de deur op slot Justin trekt me de woonkamer en slaat me vol in mij gezicht en nog een keer en nog een keer daarna gooit hij me op de grond, ik voel dat mijn er een tand door mijn lip zit en ik voel het bloeden, ik sta op wankel een beetje en voel een stevige arm mij weer duwen zodat ik weer op de grond val, ik sta weer op en zeg ben je klaar, nee zegt hij, weet je nog straks komen er vrienden van mij, ik zwijg en loop naar boven.

~POV Justin~
Waarom ben ik zo dom geweest die fucking deur open te laten staan voor dat ik naar buiten wil rennen in Tess te gaan zoeken wordt de deur open gedaan door Brandon met Tess vast hier zegt Brandon, ik neem Tess en sla haar (misschien doet het diep van binnen pijn om haar pijn te zien lijden maar dan had ze maar niet weg moeten rennen) als Tess boven is ga ik alvast eten klaar zetten voor mijn vrienden en drinken en zo en ik ga verder met kijken van the Walking dead.
Een uurtje verder
TRING
  Ik loop naar de deur mooi daar zijn Tim, boy en Willem ze komen de binnen en gaan op de bank zitten, Willem vraag meteen waar Tess is boven zeg ik, oké.

~POV Tess~
Ik hoor iemand naar boven lopen de deur van mijn kamer wordt open gedaan, er komt een jongen met een bruin shirt binnen gelopen, waarom zijn loverboys allemaal zo knap *zucht*
Hij komt  meteen naar me toe gelopen en zoent me ik zoen terug en we gaan op bed liggen.

Als we klaar zijn gaat hij weer naar bedenden en geeft me een knip oog ik zeg niks en doe de deur achter hem dicht en doe hem op slot er staat ook een douche ik doe mijn kleren uit en stap de douche in. Ik voel de warme straal over lichaam.

Als ik klaar ben kleed ik me aan en ga ik op het bed liggen, ik heb wat Tina's naar boven gesmokkeld dus ga ik die maar lezen.

~POV Justin~
Ik zie Willem weer terug naar bedenden komen, en zeg ik, ja man mooie meid overmorgen kom ik weer zegt Willem, prima, kom we gaan zegt Tim, prima Doei hé als jullie ook weer nieuwe hebben ik kom graag een keer langs en moet ook weer eens uitgaan, is goed maar dan moet ik Tess wel naar een bordeel brengen, dan doe je dat toch man, is goed wanneer vraag ik over twee dagen zegt Willem ik sla Tess wel een keer over oké doei, doei.

Als ik naar boven loop hoor ik niks ik probeer de kamer van Tess openen te maken maar die zit dicht k*t, Tess doe die deur open roep ik boos, nee roept ze want dan ga je me weer slaan. Ik ram tegen de deur aan maar hij gaat niet open, ik ram nog een keer tegen deur aan maar hij gaat nog steeds niet open, Tess roep ik nog een keer maar nog steeds doet ze de deur niet open, weet je ik laat het maar gewoon zo, ik loop weer naar bedenden en maak opwarm broccoli voor mezelf die trut moet zelf maar weten wat ze gaat maken. Ik pak mijn mobiel om te kijk of ik nog meer meisjes kan vinden voor Ingrid.

~POV Tess~
Ik hoor Justin de trap op lopen en hij gaat naar mijn kamer, doe de deur zegt hij, alsof ik de deur open zou doen hij zou me toch weer slaan of zo. Uiteindeljk na wat gepraat gaat hij weg het is al 18:30 zie ik op mijn wekker die Justin heeft neer gezet. Ik doe de deur van het slot en loop zachtjes naar bedenden daar zit Justin met zijn voeten op de tafel zijn opwarm broccoli op te eten hij zegt niks ik zeg niks en ik maak ook maar opwarm broccoli voor mezelf klaar, ik ga niet op de bank naast Justin zitten maar op de stoel die er ook staat.
Opeens gaat de bel. Justin staat op en loopt naar de deur ik zet mijn bord ook neer en loop achter Justin aan daar staat Luc, wat doe jij zegt Justin, ik kom voor dat meisje net zo als voor keer weet je wel, je hebt niet gereserveerd zegt Justin en doet de deur weer dicht voor Luc. Justin draait zich, wat zegt hij, gereserveerd zeg ik kunnen mensen mij reserveren, ja mompelt hij. Wtf zeg ik dacht ik alleen dingen hoefde te doen met jou terwijl dat erg genoeg is. Ja sorry babe. Noem geen babe zeg ik kwaad, doe is rustig zegt Justin lachwekkend, dut is niet grappig Justin roep ik. Jawel babe zegt hij, nee ik word nog bozer en dan opeens pakt hij me vast en zoent me (hij zoent me weer waarom ?) ik zoen hem niet terug wat denkt hij wel niet, ik ren naar boven, Justin rent me achter na maar ik ben net op tijd  in mijn kamer  om de deur op slot te doen, ben je nu weer zegt, nee roep ik sarcastisch. Ik zie op de wekker 9 uur doei roep ik ga slapen, ja ik wil ook slapen roept Justin fijn voor jou roep ik. Dan hoor ik dat Justin de deur open probeert te rammen en KRAK oh nee het is gelukt ik ga recht op zitten en kijk hem bang aan, zo wat ga je nu doen zegt hij met een grijns op zijn gezicht ik wordt nog banger, hij pakt me vast en zoent me maar nu heel hard zo hard dat het pijn doet hij pakt op en legt op het bed. Justin staat op en zegt werk je mee of moet ik je nog meer pijn doen nee zeg ik bang, PATS ik voel zijn hand tegen mijn gezicht aan komen en daarna weet ik niet wat er gebeurt is.

~POV Justin~
Ik sla Tess en ze valt flauw, ik leg haar neer en ga de kamer weer uit, ik ga naar mijn kamer, en ga daar liggen, ik denk na over wat ik allemaal fout heb gedaan in mijn leven. En val langzaam in slaap.
//////////////////////////////////////////////////////-/--////////////////
Ik heb deel 4 er ook maar op gezet
Trouwens ik heb 26 ready love you ❤😂🌈

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

F A K E⚡️Where stories live. Discover now