Chapter One.

49 3 0
                                    


'Kom op, de bus in, we moeten gaan!' roept Paul, onze beveiliger. Niall is een beetje over enthousiast en struikelt als hij het trapje op loopt om in te stappen. Liam trekt hem mee omhoog als hij de bus in loopt en ik en Louis discussiëren over wie er het eerst in moet gaan. 'Yeez, jullie lijken wel een of ander verliefd stel!' lacht Niall en trekt me de bus in. 'Dat zijn we toch ook.' zegt Louis en duwt hem zacht tegen z'n schouder. Ik plof neer op de zachte bank bij het grote raam en zucht. Vandaag begint onze tour en moeten ik en Louis weer doen alsof we geen relatie hebben. Ik haat het, waarom kunnen we niet gewoon handen vasthouden, elkaar knuffelen en het belangrijkste onze fans op de hoogte brengen? Tuurlijk, ik snap dat iedereen bang is dat we haatreacties krijgen, maar wat boeit dat? Wij zijn toch gelukkig. 'Harry?' Louis komt voor me zitten. 'Dit is een lange tour, i know. Maar we gaan dit maken, oke?' Hij legt zijn voorhoofd tegen de mijne en ik knik. 'Goedzo.' mompelt Louis voor dat hij me een kus geeft. 'Ja, stop nu maar weer met klef zijn.' zegt Liam. 'Waarom ben je altijd zo fucking chagrijnig als we op tour gaan, yeez.' Ik verhef mijn stem en loop naar de bedden. Ik plof neer en zucht. 'Hazz, sorry.' hoor ik Liam zeggen. 'Ik weet dat het moeilijk voor je is, ik had niet zo moeten reageren. Sorry.' Hij bukt om op het onderste bed van het stapelbed te kijken en steekt zijn hand uit. Ik pak hem aan. 'Het is goed, ik ben nu gewoon heel moe en deze situatie is echt fucked up. Sorry voor mijn grove taalgebruik.' Liam knikt begrijpend. 'Ik vertel de rest wel dat je even gaat slapen.' Ik knik en draai me om, nadenkend over deze situatie en hoe het onze band kapotmaakt.

Torn - Larry Stylinson.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu