Chapter Four.

24 1 0
                                    

'Harry, Louis?' hoor ik Liam vanuit de gang roepen. Louis en ik stappen het bed uit en trekken wat kleding aan. 'Hallo?' roept Niall. 'Ja! Ik kom eraan.' zegt Louis geïrriteerd en loopt naar de deur. Niall en Liam stormen binnen wanneer Louis de deur open heeft gedaan. 'We hebben food gehaald bij Nando's!' roept Niall als een klein kind. Iedereen kijkt naar Niall en begint te lachen. 'Wat?' Niall kijkt ons beledigd aan. 'Niks, alleen de relatie tussen jou en je eten..' zeg ik en schiet weer in de lach. 'Liam, niet lachen! Ik zal wel eens even iedereen om jou laten lachen.' begint Niall. 'Whatt?' Liam kijkt verbaasd. 'We liepen door de stad en er liep een groepje knappe meiden. Dus Liam wilde wedden dat hij er een mee zou krijgen naar het hotel. I was like: "Try it." Dus hij loopt er heen begint te praten tegen die meiden, vraagt er een: "Jij bent van die ene band, One Direction, toch?" Liam knikte en al die meiden begonnen te lachen. Een ander zei: "That band sucks!" Toen liep Liam terug naar mij en ik ging stuk.' Niall stikt bijna van het lachen en Liam is ondertussen ongeveer een tomaat geworden. 'Did that really happen?' vraagt Louis. Liam knikt en ploft neer op het bed. 'Oke, genoeg gelachen. Wie wil er eten?' vraag ik tenslotte. 'IK!' schreeuwt Niall en gooit het tasje met het logo van Nando's erop naar me toe. 'Goh, wat een verrassing.' mompel ik en loop naar de magnetron. Als ik even later terugkom met het eten slaat Niall met zijn bestek op tafel als een klein kind en Liam probeert hem te stoppen alsof hij zijn vader is. Wanneer Niall zijn eten heeft is het muisstil in de kamer, op het geluid van een etende Niall na.

Torn - Larry Stylinson.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu