Chapter Two.

30 2 0
                                    

'Harry,' ik voel hoe Louis' lippen mijn voorhoofd raken en open langzaam mijn ogen. 'Wil je wat eten?' vraagt hij. Ik knik, stap uit bed en loop achter Louis aan. 'Wat eten we?' vraagt Niall. 'Pizza.' zegt Paul terwijl hij de oven open doet en er twee pizza's uithaalt. 'Yass, pizza!' roept Niall terug. 'Wanneer zijn we bij het hotel en wanneer hebben we ons eerste concert?' vraag ik. 'Ik denk dat we morgen middag in het hotel zijn en zaterdag hebben jullie het concert, dus jullie hebben twee dagen voor jullie zelf.' zegt Paul en schiet een blik naar Niall die al bijna twee hele pizza's in zijn eentje heeft opgegeten. 'Harry,' Louis stoot me aan. 'Can you give me the water?' Ik knik en pak de kan water. Als Louis de kan wil pakken rijd de bus over een hobbeltje er al het water klotst over ons heen. 'Fuck.' zegt Louis en loopt naar de slaapkamer. Ik zet de kan op tafel en loop achter hem aan. Als ik binnenkom staat Louis zich al uit te kleden. Ik kleed me ook uit en pak mijn koffer om er wat droge kleding uit te pakken en voel Louis' armen om mijn middel. Ik draai mijn hoofd om en geef hem een kus. 'Is dat het?' vraagt hij plagerig als ik mijn hoofd weer wegdraai. Als ik geen antwoord geef begint hij me te kietelen. 'Lou, stop!' schreeuw ik door mijn lach heen. 'Nee.' zegt hij koppig. Ik draai me om en laat me op het bed vallen. Louis komt op mijn benen zitten en begint me weer te kietelen. 'Ik stop op een voorwaarde.' Ik haal mijn wenkbrauw op. Dan weet ik wat hij bedoelt en pak ik zijn hoofd tussen mijn handen. Als ik hem een kus wil geven hoor ik Niall roepen. 'Komen jullie nog of zijn jullie te druk bezig?' Liam schiet in de lach en Louis kruipt van me af en kleed zich aan. Ik zucht en begin me ook om te kleden. 'Ik ben blij als we in de hotelkamers zijn.' zegt Louis voordat hij de eetkamer weer in loopt. 'Ik ook.' fluister ik en loop ook de eetkamer in.

Torn - Larry Stylinson.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu