YILBAŞINA ÖZEL #1 JİN

236 7 1
                                    

Sen uyuyordun. Sevgilin ise (Jin) sana yemek yapıyordu Tabii senin bundan haberin yok. Sen haladan uyuyordun.


JİN'İN AĞZINDAN

(Adın..) o kadar güzel uyuyordu ki onu uyandırmaya kıyamadım. Şöyle bir şey planladım:

1) (Adın..) 'nın telefonuna alarm kurdum öğlen 1 gibi. çünkü öğlen 1 olmadan anca işim biter.

2) (Adın..)'nın kapısına güller koymak. Evet burada gülleri nerede bulacaksın ki? Derseniz eğer yemek yapmadan önce bizim bahçeye indim ve oradan yetecek kadar gül koparttım.

3) Mutfağa kadar gülleri tek tek koyacağım.

Bu kadar işte. bunları yapsam iyi olur. 

Yemek anca bitti.Bir yandan şarkı mırıldanıyordum, bir yandan da yemek yiyordum. Eğer ne şarkısı diye sorarsanız blood sweat & tears'ı söylüyordum. Bir anlık dilime takılmıştı. Neyse düşünceleri bir kenara bırakıp (Adın..)'nın kapısının önüne kadar geldim ve alarmı kurdum.Hızlıca kapıyı sessizce örtüp gülleri teker teker koydum. Sıra beklemekte idi.

SENİN AĞZINDAN 

Ah çok güzel yemek kokuları geliyor. Ve bu kokular güzelim derin uykudan uyanmama sebep oldu. Eğer içinizden 'sen ne kadar uykucusun' diyorsanız evet uykuyucuyum Suga sunbae'ye benzedim. O hep bize gelip parti yapardık toplucak sonra da o bizim evde hep uyuklardı. Bu günlük buraya çağırmak istemedim. Jin aşkım ile biraz romantik başbaşa durayım yani ne diyim daha.

Neyse alarmım ötmeye başladı. Niye bu alarm ötüyor ki?! Neyse yatağımdan sıcacık yatağımdan kalkıp alarmı susturup kapıya yöneldim. Kapıyı açtığım anda ne göreyim! Güller! . Gülleri toplaya toplaya takip ettim. Sonuncusu... Sonuncusu mutfağın oraya götürüyordu. biraz uzaktı o yüzden hafif koşturdum. 

O gülü alınca Jin'in bana 'Mutlu yıllar!' demesi korkuttu o yüzden bende karşılık olarak çığlık attım. 

Güzel bir kahkaha patlattıktan sonra yemeğimizi yemeye koyulduk. 

Jin: 3 Tabak

(Adın..): 3 Tabak

bu kadar yediğime inanamıyorum! Yakında Jin Oppa yüzünden şişko olcam! Ondan sonra yemeğimizi yedikten sonra tabaklarımızı makineye koyup Salona geçtik. Yılbaşı ağacını süsledik. Biraz uzun sürdü. Sonra da geri sayım başladı. 

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

0!  

''Mutlu Yıllar (Adın..) ''

''Mutlu Yıllar Jin.'' dedikten sonra yorgunluktan yenik düşüp uyuyakaldık. 

Bts İle Hayal Et Ve Tepkiler.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin