Natsu bıkkınlık ile derin bir nefes aldı ve telefonunun ekranının kilitledi. Ceketini alıp bahçeye çıktı ve yine banka oturdu. Bahçesinde duran o bank genelde vaktini geçirdiği yerdi. Rahat geliyordu. Üstelik eskiden abisi onunla yaşarken sürekli o bankta otururlardı. Hatta sabahladıkları bile olurdu.
Natsu'nun gözü yine yan binanın bahçesine gitti, Lucy oturmuş bir şeyler mırıldanıyor ve önünde duran kağıda yazı yazıyordu. Natsu bir süre boyunca Lucy'i izledi. Birkaç dakika sonra Lucy sinirle kağıdı buruşturup attı. Natsu Lucy'nin bu haline olması gerekenden biraz yüksek bir sesle gülünce Lucy kendisine döndü.
"Ne yapıyorsun?" Lucy önce yerde duran kağıda ve sonra önüne baktı. "Ev ile ilgili şeyler," dedi ve yerdeki kağıdı aldı. "Ne gibi şeyler?" diye sorunca biraz ileri gitmiş olabileceğini düşünmüştü.
"Ev kirası ve alışveriş listesi hazırlıyorum." dediğinde Natsu gülümsedi. Lucy'e bakmayı kesti ve eve baktı. Evin ışıkları kapalıydı ve Natsu kafasını biraz daha zorladığında geçen akşamda ışıkların kapalı olduğunu fark etti.
"Sanırım ailen çok yoğun çalışıyor." dedi. Lucy'nin bir saniyeliğine suskunluğunu ve somurtganlığının ardından gülümsediğine yemin edebilirdi. "Ben yalnız yaşıyorum. Ve şey... Benim ailem yok." Natsu Lucy'nin dediği şeyle donup kaldı ve düşündü. Muhtemelen geçe geç saatlere kadar çalışan kendisiydi. "Biz birbirimizin ailesi oluruz." Natsu dediği şeye gülmeye başladı. Lucy ilk başta boş gözlerle baksa da hemen ardından gülümsemekle yetindi.
Kısa bir süre sonra ikisi de sessizleşmişti. Ve Natsu, Lucy'e her baktığında kalbi hızlanıyordu. Üstelik Natsu bunun her ne kadar kabul etmese de hoşlantı olduğunun farkındaydı. "Aslında sana sormak istediğim bir şey var."diye söze başladığında tereddütlüydü. "Yani şey, biliyorsun biz, yani b-ben bizim grup ile t-takılıyorum ve senin kimse ile takïlmadığını fark ettim. Bizimle takılmak ister misin?" Hızlıca sorduğu bu soru ile birlikte, aptal aşıklar gibi kekelemesine lanet okudu.
"Tabii, çok isterim"
Lucy zaten senin grubun ile arkadaştı :P Öhöm ara verdiğim için üzgünüm, şimdi bölümleri yayınlayacağım.
Bbhbhj, kaçar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| Death | Texting •NaLu•
Historia CortaStarSoul: 2 yıl 2 yıldır kendini o ev dediğin çöplüğe kapattın Öldüğünden şüpheliyim TheSalamander: O öldüğünde bende öldüm zaten Başlangıç Tarihi : 26.12.2016 Bitiş Tarihi. 17. 01. 2017