Lucy her zamanki gibi bir saat önceden yola çıkıp günlük gittiği yerlere gidiyordu. Ve farkındaydı ki pembe saçlı çocuk gizlice kendisini izliyordu. Ya da pek gizli olduğu söylenemezdi. Her ne olursa olsun Lucy, pembe saçları "Ben burdayım!" edasıyla parlayan çocuğu fark etmişti. Derin bir nefes aldı ve Exodus Cafe'ye girdi. (B/N: Bu kafe neredeyse her hikayem de var demiş miydim?) Kasanın oradaki oturaklara gidip en sevdiği içeceği söyledi. İçeceğin ismi Fairy Tail'di ve Lucy, Natsu nasıl Çilekli Milkshake'e aşıksa o derecede seviyordu. İçinde ne olduğunu tam bilmiyordu fakat çok sihirliydi. İçtiğinde Gökkuşağı Ülkesi'nde gökkuşağı kusan Unicorn gibi hissediyordu.
Siparişi geldiğinde garsona bir şeyler söylemeye başladı. "Bana ne zaman tarifi vereceksin Rogue?" Rogue denen çocuk, siyah saça ve kırmızı lens gözlere sahipti. "Bunu sen öldüğünde vereceğim. Ki sen ölene kadar ihtiyarlaşacağım ve hafızam bomboş olacak. Yani tekrar düşündüm de asla." Lucy dudak büzüp içeceğinden bir yudum aldı. O sırada Rogue Natsu'nun Lucy'e baktığını gördü.
"Pembe saçlı garip bir çocuk sana bakıyor." dedi. Lucy kafasını oynattı. Büyük yudumunu bitirip Rogue'ya Tecavüzcü Coşkun gülümsemesi attı. "Sende pek normal değilsin hani. Kırmızı göz fantazisi nedir?" Rogue omuz silkti. "Senin kriterlerin garip."
O sırada Rogue'nun ikizi Sting arkadan geldi. Lucy'i görünce mutluluktan koşmaya başladı. Lucy ise karşı taraftan kendisine uçan bir Sting görünce kollarını açtı. Sting hızla gelip sıkıca sarıldı. "Seni özledim, Lu." Lucy gözlerini devirdi. "Üzgünüm onu Amerika'ya gitmeden önce düşünecektin." dedi ve gülümsedi. Öte yandan Natsu sinirden köpürüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| Death | Texting •NaLu•
Storie breviStarSoul: 2 yıl 2 yıldır kendini o ev dediğin çöplüğe kapattın Öldüğünden şüpheliyim TheSalamander: O öldüğünde bende öldüm zaten Başlangıç Tarihi : 26.12.2016 Bitiş Tarihi. 17. 01. 2017