Elizabet White vagyok és 14 eves
Minden ugy kezdodott, hogy egy nap jott egy ertesito az Instagramtol, hogy @jacobsartorius uj kepett osztott meg, nem erdekelt, hogy milyen app volt nyitva elottem, gyorsan rakattintottam, es megnyitodott a kep. Turnejanak helyszinei es idopontjai voltak kituntetve, koztuk MAGYARORSZÁGGAL FEBRUÁR 15-EN.Elkezdtem bombolni, ugy, hogy a szobam, mar tiszta Balaton volt, de nem erdekelt nagyon orultem neki.Anyamek jonnek be es kerdezik h mi ez a nagy bomboles, en elmondtam nekik es azt mondtak, hogy nem mehetek, mert akkor kihagyok a sulibol 1 napot.Anyamek utaltak, hogy ha 1 ORAT is hianyzok az iskolabol, es meg igy is azzal nyaggattak allandoan, hogy nem figyelek elleg az iskolara, pedig fullra 5-os voltam MINDENBOL, 1db 4-esem sem volt.Elkezdtem torkom szakadtabol uvoltozni veluk, hogy mi a f*sz fog torenni, hogy ha 1 napot nem megyek iskolaba?! Apam felpofozott, hogy hogy beszelek veluk, es kimentek, kozben ram b@sztak az ajtot.Egy vilag osszeomlott bennem.Osszeestem.Megjobban elkezdtem bombolni, de most mar nem az oromtol.
-Hogy lehetnek ilyen parasztok a szuleim??-kerdeztem magamtol.
-Miert ide kellett szuletnem? Egyaltalan minek szulettem meg?Gondolkoztam meg egy kicsit az eletemen, hogy minek elek meg. Aztan eszembe jutott, h aa van nekem sok pengem, hisz regen aktivan, napi szinten vagdostam magam.
elmentem furdeni, vittem magammal a pengeimet, magamra zartam kulccsal az ajtot, hogy meg VELETLENUL se nyissanak ram. Nekem se kellett tobb elkezdtem vagdosni magam, a karomom, a bokamon es a combomon. A csuklomon nagyon melyre vagtam es pont eltalaltam az uto eremet. Elkezdtem szedulni, a vizem tiszta ver volt. Mar vagy 1 oraja a kadban voltam, amikor anyamek elkezdtek dorombolni, de nem valaszoltam, mert mar alig tudtam magamrol. Majd vegul apam betorte az ajtot es eszmeletlenul talalt ram.
Sziasztok! Uj vagyok itt es NAGYON nincs tehetsegem az irashoz, szoval legyszi irjatok meg kommentbe, hogy hogy tetsztett es, hogy folytassam-e!?
Ui: az ekezeteket, es a helyesirasi hibakat nezzetek el nekem legyszi