Miután kulcsra zárta az ajtót, közeledett felém, hogy megcsókoljon, de elhúzodtam tőle, és pofonvágtam, majd idegesen ordítozni kezdtem vele.
Tudod nagyon jól, hogy lámpalázas vagyok! Mi a francért hívtál fel a színpadra?ordítottam neki.
Inkabb örülnél neki, hogy felhívtalak, és együtt lehetünk, ha már szeretjük egymást-mondta nyugodtan.
Örülök, de így is kellemetlenül éreztem magam, hogy felhívtál a színpadra, és még meg is kérdezed a RAJONGÓID előtt.-mondtam neki, kicsit nyugodtabban, kihangsúlyozva azt, hogy a rajongói előtt.
Elfordultam tőle durcásan, ő hátulról megfogta a csípőmet, és a nyakamra egy puha puszit nyomott, amitől libabőrös lettem. Magafelé fordított, homlokát a homlokomhoz nyomta, és megszólalt:
Ne haragudj, csak azt akartam, hogy mindenki tudja, hogy szeretlek, te is szeretsz engem, és boldogok vagyunk együtt, ezért hívtalak fel.
Miután ezt elmondta, megcsókolt. A hosszas csókunkat a telefonom szakította meg, amikor jött egy értesítés. Az órára néztem, majd szóltam Jacobnak, hogy mindjárt kezdődik a fotózás. Gyorsan összeszedtük magunkat, és indultunk is.
Amíg Jacob a rajongóival fotózkodott, addig én kávéztam és beszélgettem néhány rajongóval. Amikor mentem volna szólni Jacobnak, hogy lassan indulok haza, láttam, hogy az egyik csajjal szenvedélyesen csókolozik, és közben a seggét markolászta. Nagyon összetörtem a látványtól, nem bírtam tovább. Bömbölve szaladtam be Jacob öltözőjébe, hogy összeszedjem a cuccaimat.
Elindultam, de nem haza, hanem a közelben lévő erdőbe. Kiakarta, szellőztetni az agyam, kiakartam verni a fejemből Jacobot, tudom mielőtt bekövetett Twitteren, csak egy Fan voltam a sok közül, most meg úgy látszott mintha a szerelme lennék. Próbáltam feldolgozni a történteket, de nem nagyon sikerült. Hajnali 2 körül haza értem, bekapcsoltam a telefonomat, 26 nem fogadott hívás, 13 SMS es 16 üzenet Messengeren Jacobtól. Újra bőgni kezdtem, remegtem. Elmentem gyorsan fürdeni, majd megpróbáltam elaludni.Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész. Tudom, nem lett valami hosszú. 😕 Engem is elkapott az influenza, szóval energiám is nagyon kevés. Jövő héten jövök új résszel, mert tanulnom kell, a szombati felvételire.