Aku meletakkan sampul surat bewarna biru laut itu dibawah meja Taehyung . harap dia faham perasaan aku kat dia . lagipun aku tak letak nama so tak lah dia kenal kan ? jadi tadelah malu sangat .
inilah misi aku nak datang awal . hihi .
tapi belum sempat aku melarikan diri . seseorang yg amat aku kenal dah terpacak dekat pintu kelas sambil memandang muka aku dengan garang .gulp .
aku takut .
" Err "
Tergagap gagap aku nak bercakap .
" Kau buat ape kat meja aku ? "
soalnya .
" err .. sa .. saye "
Aku menunduk tak mampu nak pandang wajahnya . dia jalan mendekati aku .
" Aku tanya kau .. kau buat ape kat meja aku ? "
" Takde buat pape . "
aku terus berlari pergi dari situ . aku tak kuat . oh yer tapi surat cinta aku ? argh mesti dia dapat tahu aku yang bagi ! Pabo !
•
•
•
•
Bunyi sahaja loceng waktu rehat aku dan Yoorin terus mengemas buku diatas meja dan keluar rehat .
Kantin tujuan utama kami untuk mengisi perut yg sudah mula membuat konsert .
" Jung Seunghee "
Langkah aku dan Yoorin terhenti apabila nama penuh aku dipanggil oleh seseorang yg mempunyai suara garau .
aku menoleh .
Gulp !
KIM TAEHYUNG ..
Dia dan rakan-rakannya berjalan mendekati aku . perasan aku kembali gementar .
Sampai sahaja dia dihadapan aku dia terus melemparkan Sampul surat bewarna biru laut itu pada muka aku .
Itu ..
surat cinta aku ...
" Ambil balik sampah kau ni "
ujarnya tersenyum sinis .
" Dan tak perlulah kau nak datang pagi-pagi buta semata mata nak bagi sampah kau ni . "
Aku menunduk . kasar sungguh bahasa dia .
" Kau bukan ideal type aku . sorry "
bahu aku dilanggar . dia tersenyum sinis lalu beredar .
" yah ! Seunghee . ape yg dah jadi ? "
soal Yoorin disebah aku . aku mengutip kembali surat cinta aku tu dan tersenyum hambar . .
" I told my crush i liked him and he rejected me . I was expecting it but it still hurts .. "
To Be Continue ..
sorry , Hiatus terlalu lama .
tolong tekan yitu butang vote ye sekali nak sweet tolong komen sekali . Oke Bye ..
YOU ARE READING
Scars ☁️ KIM TAEHYUNG [OG]
Fanfiction" Bukan senang nak sembuhkan luka dan parut yg kau tinggalkan untuk aku . " menjadi seorang ibu diusia yg masih muda . menanggung semua beban yg dah ditinggalkan oleh lelaki itu seorang diri .