CHAPTER 1
Dalam kelas/ 7a.mSeunghee , kau tau tak harini senior kelas Neoz tu akan pindah kat block kita ni "
Aku memandang Yoorin yg dah teruje bila dengar berita pasal senior kami dari kelas Neoz tu akan pindah kat block budak junior . kamilah tu junior . walah walah junior setahun je muda .
" Ye aku tau . dah tu ape yg buat kau eksaited sangat ? "
soal Aku sengaja je tanya macam ni padahal aku dah kenal sangat si budak Yoorin ni . Pantang nampak senior yg hensem .
" Hehe , Eksaited lah weh . Senior kelas Neoz kot . gila tak eksaited . ramai atlet kita dari kelas tu lah . dahlah budak pandai "
Aku hanya menggelengkan kepala sahaja melihat keterujaan yg tengah dialami oleh Yoorin . Terkejut jugak aku bila dapat tau senior dari kelas Neoz akan duduk kat block kitaorang buat sementara waktu ni sebab kelas mereka tengah diubahsuai . jadi mereka terpaksa menggunakan kelas makmal sains disebelah kelas aku dahulu buat sementara waktu .
" Eh , Dahlah . kang Sibuk fikir pasal senior tu sampai tak teringat pulak nak kene pergi tapak perhimpunan ."
Kata ku kepada Yoorin lalu aku mencapai buku catatan diatas meja dan sebatang pen . macam biaselah setiap pagi ade perhimpunan dan kene catat hal yg penting penting .
Aku dan Yoorin pun keluar dari kelas untuk ketapak perhimpunan . kami sempat bertembung dengan Senior dari kelas Neoz tu . Boleh tahan jugak mereka semua . Tinggi dan berkarisma . sebelum ni jarang sangatlah nak bertembung dengan diaorang sebab Bangunan lain lain and rehat pun lain lain bagi senior dan junior .
tetiba mata aku terpandang akan seseorang . .
Gosh ! senyuman dia .
Dia tersenyum kearah rakan rakan perempuannya . sebelum sepasang matanya tertumpu pada aku .
Dia perasan ke yg aku tengah usya dia ?
Aku cepat cepat mengalihkan pandangan aku kearah lain . pipi aku mula blushing . kenape dengan jantung aku ni ? dia bukan senyum kat aku pun .
" Eh Seunghee . Kau kenape ? dah jatuh hati ke dengan salah satu senior tu "
soal Yoorin tersenyum jahat . Dia mungkin pelik dengan perubahan aku . aku hanya menggeleng dan tersenyum . pantas Aku terus menarik lengan Yoorin untuk beredar cepat dari situ .
" The Killer Smile That Caught My Heart "tbc 👀
maaf ayat aku macam keling sikit .
YOU ARE READING
Scars ☁️ KIM TAEHYUNG [OG]
Hayran Kurgu" Bukan senang nak sembuhkan luka dan parut yg kau tinggalkan untuk aku . " menjadi seorang ibu diusia yg masih muda . menanggung semua beban yg dah ditinggalkan oleh lelaki itu seorang diri .