I can't stop thinking about you

861 88 9
                                    

Dah dekat 2 hari aku dan dia duduk sebelah kelas . ceh sebelah kelas je tapi hati aku jangan cakap memang berbunga gila bila ternampak dia . OMG aku tau aku dah jatuh cinta kat dia . tapi persoalannya boleh ke dia terima aku ?

aish apelah yg aku merepek ni . ofcrslah tak sebab ramai lagi perempuan perempuan yg sukakan dia yg lagi cute , gojes , cantik and fab dari aku . ceh aku tau aku ni seorang yg merendah diri kuekue .

" Woi kau buat ape ni ? "

soal Yoorin yg tengah makan disebelah aku .

" stalk Taehyung "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" stalk Taehyung "

ujarku sambil terus scroll new feed insta dia . gila ramai peminat .

" Kau suka Taehyung sunbae ? "

soal Yoorin .

HALAMAK ! KANTOI SUDAH !

" Err .. hehe "

aku hanya tersengih .

" Jadi betul lah kau suka Taehyung ?! ape kata kau confess je kat dia ! "

kata Yoorin memberi cadangan gila . eii Gila lah !

" Taknaklah malu "

kata ku .

" ape yg nak dimalukan ? bagi jelah tau . hehe . mana tau ade rezeki Taehyung sunbae terima kau "

aku terdiam seketika . cuba untuk memikir . em ..

" weh ! Taehyung "

Kata Yoorin lalu menyenggol pelan lengan aku . aku memandang kearah Taehyung . Gosh .

Dia hanya berdiri dan memasang muka garang dia but still sem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia hanya berdiri dan memasang muka garang dia but still sem . ape lagi ramailah pelajar perempuan mula histeria . aku pun histeria jugak tapi aku kawal haha . Aku tersenyum kearahnya berharap dia balas tapi .. hambar cukup hambar dia hanya menjeling tajam . argh !

                       ☁️☁️☁️☁️

Petang

aduh manalah yoorin ni . kata nak buat kerja sekolah sama sama ni batang hidung dia pun aku tak nampak .

sambil menunggu Yoorin aku bermain dahulu dengan HP aku . aku menyumbat earphone kedalam telinga dan mula mencari lagu yg sesuai untuk didengar petang petang macam ni . aku terus melangkah untuk ke kelas . Fikiran aku mula memikirkan Taehyung kembali . kenape lah aku jadi macam ni ? aish . asyik terfikirkan dia je .

*Gedebuk*

Auch .

" BUTA KE HAPE ?! "

Aku memandang kearah pemilik suara yg garau itu .

Halamak air yg dia minum habis tertumpah pada bajunya sendiri .

" Maaf . saya tak sengaja "

kata aku dan cuba untuk tolong dia lap kan baju dia menggunakan sapu tangan aku tapi malangnya dia tepis .

" BELAH AR KAU "

dia menolak tubuhku kebelakang sedikit . aku hanya diam tak berkutik . malu jugak ditengking sebegini mujurlah tak ramai sangat orang .

" Taehyung ? kenape ni ? "

soal Jimin Sunbae yg baru sahaja datang kearah kami berdua .

" Perempuan ni haa jalan tak guna mata "

Kata Taehyung menjeling tajam kearah aku . eleyh bukan ke dia pun sama ? kalau dia tengok pakai mata kompomlah kami tak berlanggar . eii .

" Saya minta maaf sunbae . saya pergi dulu "

aku terus berlalu pergi . garang sangat Taehyung . Makin lama duduk situ takut pulak dia makin lelebih tengking aku .

                        ☁️☁️☁️☁️


" I'm Scared As Hell To Want You . But Here I Am , Can't Stop Thinking About You "


TBC 💕

Votements 👊🏻🙈

Scars ☁️  KIM TAEHYUNG [OG] Where stories live. Discover now