Wow... E primul Revelion cu voi... Nici nu știți cât de încântată sunt! Nu mă așteptam să ajungem la 150 de urmăritori, acească carte să fie cea mai populară și listată a mea, să întâlnesc atâția fani... Dragilor, vă iubesc pe toți! Suntem o familie mare și iubitoare și aș vrea să se mărească în anul care vine! Mulțumesc lui KyKy_Creepy că a introdus această platformă în viața mea, vă mulțumesc vouă că ați venit aici! Serios, dacă nu erea ea, nu o cunoșteam pe Bianca_Dragneel, pe -BlueAngel_, pe toți!!
Doamne... Îmi dau lacrimile, serios. Nu credeam că cartea va ajunge aici, că sunt atâția care iubesc Bakugan și care au venit să facă parte in ceva ce a ajuns miraculos de mare. Sunteți cu toții ca niște frați și surori pentru mine. Vreau să ne înțelegem la fel de bine ca și până acum.
Că tot am ajuns la dorințe, tot ce vreau e să depun mai multă muncă în tot ce fac, să-mi perfecționez tehnicile, să postez mai mult, pentru că tot ce fac e pentru voi, numai pentru voi. O dorință pe care o mai am e să ajungem la 200 de follow-eri; ar fi o nebunie! Dar, o dorință care aș vrea s-o aveți, mai ales scriitorii noi, e să nu mai ignorați sfaturle altora care vor să vă ajute. Nu e o problemă să spui "A nevoie de ajutor". De aceea voi face o carte cu sfaturi pentru începători.
Evidet, anul viitor voi avea cărți noi cu Bakugan, deci ar fi minunat dacă le ve-ți vedea când vor apărea.
Acum, tot ce vă mai pot spune e...
Cam atât.... Ultimul PWP pentru 2016!
CITEȘTI
Oficial Bakugan Fanclub [CLOSED]
RandomĂsta e un fanclub pentru animeul meu preferat "Bakugan". Dacă doriți, vă puteți înscrie.