Eu: *se uită la numărul de cititori ai cărții* ...... Wow...... sunteți.... INCREDIBILI!!! Vă mulțumesc din gaura neagră pe care o am ca fuflețel!!! PWP PWP PWP!!😚😚😚😚😚😚😚.
Caty: Postezi altă povestire?
Kyra: Sau ai terminat desenele?
Eu: Nu şi aproape. Am tărât câțiva băieți după mine la mall de plicitseală; să-şi găsească şi ei ceva frumi p-acolo. Deeeeci.... vreau să vă arăt cum arată băieții acu'. Ok? Ok.
Caty: Când dracu postezi altă povestioară. Alea sunt şmechere!
Eu: Lucrez la asta, bine. Te rog să ai răbdare.
Caty: *bosumflată* Bine...
Eu: Bun, gata să vă scoateți ochii din orbite? Orice ați spune, tot vi le arăt!
Începem?
1)
Oooffff; ce i-am făcut băiatului.... dacă nu v-ați dat seama, ăla e Shun...mda, mie-mi place.
Caty: *perv face*
Eu: Next la tortură este....
2)
Keith sau Spectra, spuneți după cum vreți. Îmi place ce am găsit pe net cu copchilul ăsta. Acu' am mai mult respect pt DevianArt 😂😂😂😂
Următorul este....
3)
Ace. Bă, n-am ce să comentez... mişto eşearfa!
Ace: Mersi.
Ultimul dar nu cel din urmă este....
4)
Caty: Stai.... poza aia e în cartea mea!
Eu: Uşor, Caty! Mi-a plăcut poza din carte pe care ai folosit-o pt Lync, deci când am găsit poza asta eram în culmea fericirii pt că vroiam să o folosesc şi eu.
Caty: Bine atunci!
Băăăăă..... mi-a venit o idee foarte şmen..... o să fie în capitolul următor.
------------------------------------------------------
INPORTANT!!!!
1)Vreți să facem grup pe Whatsapp? Dacă da, dați-mi pe privat nr de telefon, bn?
2) Care băiat v-a plăcut cel mai mult. Mie Shun.
Caty: *ridică o spânceană +perv face*
Eu: Nu te uita la mn aşa!!
3) vreți teorii conspiraționiste bakugan? Spune-ți da sau nu în comentarii.
4) Următorul capitol va fi tot cu poze, cam ca ăsta, doar că cu ideea mea şmen rău e tot.
Cam atât pt azi, acuzați greşelioe gramaticale şi scz că n-am mai scris în secole dar am teme de vacanță, deeeci.... mda....
Gata acu'
Pupici 😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚
CITEȘTI
Oficial Bakugan Fanclub [CLOSED]
CasualeĂsta e un fanclub pentru animeul meu preferat "Bakugan". Dacă doriți, vă puteți înscrie.