2. Part - Parker..

196 12 7
                                    

Probudila sam se. U kući je vladala tišina. Gdje je tata?

Ustala sam se i otišla pogledati je li još uvijek spava, ali ga nije bilo. Vjerojatno je otišao na kavu ili nešto. Vratila sam se u sobu i obukla se. Obukla sam uske traperice, bijelu duksu sa nekim crnim natpisom i  bež uggsice.

Otišla sam u kuhinju i otvorila frižider. Htjela sam tatu iznenaditi doručkom, ali on je taman onda ušao u kuću.

Tata: Oh, pa ti si budna? - odloži neku vrečicu na stol. Iz vrečice su dopirali predivni mirisi.

Ja: Naravno. :) Šta si to kupio, prefino miriši!

Tata: Kupio sam neke punjene croassane. Nisam znao šta voliš pa sam ti kupio sve okuse. Imaš od čokolade, pekmeza od marelice, jagode, breskve..

Ja: Wow, kao da sam u hotelu! - otvorim vrečicu i pregledam šta sve ima. - A, jesi li kupio kave? 

Tata: Kave? Odkad ti piješ kavu?

Ja: Odkad sam završila 1. srednje. XD

Tata: Nisam je kupio, ali ti je mogu skuhati ako hoćeš.

Ja: Može! - uzela sam tanjur iz kuhinje i počela na njega slagati svake croassane koje planiram pojesti. Tata je stavio vodu da se kuha i onda došao sjesti kraj mene. - Hej, tata, obećao si mi reći tko me izvukao iz one gužve jučer. Dakle, tko je to bio?

Tata: Neki mladić iz one grupe koju si otišla vidjeti. Ne znam kako se zove, ali dao mi je ovaj papirić i rekao da ti ga dam kad se budeš osjećala bolje. :) - pruži mi papirić, a ja ga uzmem. Na njemu je pisao broj telefona. Zakon! Tko bi rekao da je tako jednostavno dobiti broj od neke zvijezde. Haha

Ja: Hvala, tata!

Tata: Hej, Bridget, mislio sam danas da odeš u šetnju kroz London. 

Ja: S tobom? - odgrizem komad croassana od čokolade. Voda od kave počne kipjeti, a tata otrči u kuhinju.

Tata: Ma ne samnom, ja moram na posao... Auu!

Ja: Šta ti je tata?!

Tata: Ma ova voda je kipuća!

Ja: Hahaha.. A s kim si mislio onda da idem?

Tata: Ma sa jednim našim susjedom. Živi odmah kuću do nas. Isto ima 19 godina kao i ti.

Ja: Kako se zove?

Tata: Parker ja mislim. Već sam ga pitao želi li te on provesti po gradu i rekao je da nema problema. Kad budeš spremna samo odi do njihove kuće.

Ja: Ali, kako da znam gdje živi?

Tata: Piše ti na sandučiću ispred njihove kuće Riddick. Tako se prezivaju.

Ja: Okej. :) - pojedem i zadnji griz svog čokoladnog croassana i odem gore. Stavim malo maskare i uzmem svoj mobitel i torbicu s vodom i takvim stvarima. Siđem dolje i odem do vrata.

Tata: Zar ideš već?

Ja: Pa zašto ne?

Tata: Pa nisi na kavu popila još.

Ja: A šalila sam se malo s tobom. xD Slobodno je ti popij.

Tata: U redu.. - dođe do mene i da mi pusu u čelo. - Čuvaj mi se i nemoj da od Parkera čujem da si se opet onesvijestila, jasno?

Ja: HAHA, tata! - dam mu pusu u obraz. - Bok!

Tata: Bok, princezo! - izađem iz kuće i odem do Parkerove kuće. Pozvonim, a na vratima se pojavi..

--------------------------------------------------≧'◡'≦-------------------------------------------------

Evo ga! :D Konačno je i 2. Part napisan! Obavezno komentirajte kakva vam je priča do sad i slično! I ne zaboravite na vote! ;D

Beside you | Liam Payne Fan-fiction (hrv.) (pauzirano)Where stories live. Discover now