POV: Den
Ma intorc si observ ca il lovisem din greseala pe Kerro , acesta fiind pe jos cu mainile la nas , firicele de sange curgand .
Fug spre el si ii dau mana la o parte , acesta avea nasul spart si plangea , profesorul venii repede spre noi , insotit de catre Nicol , aceasta ii daduse lui Kerro un serverel , acesta isi tine capul in jos , in asa fel in cat lacrimile sa nu se observe .
Cer promisiunea profesorului de al duce pe banca si sa am grija de el . Ajuns acolo il intind si plec in clasa unde stiu sigur ca am lasat o batista , ma duc la baie si o ud , plec repede spre sala facandu-mi griji pentru Kerro .
Deschid usa si se pare ca meciul incepuse demult , ma indrept spre Kerro care statea intins si privea in gol , ma apropii de el si ii dau servetelul la o parte .
- Ce faci ? Spune el speriat . Nu-i raspund si ii pun incet batista la nas , acesta scancind la contactul cu ea .
-Imi pare rau , spun in cele din urma .
Blondutul face ochi mari si incearca sa se ridice , dar il inping inapoi .- Nu te ridica , ii spun si ii sterg lacrimile care se formau la ochi .
Ma asculta si se intinse mai bine .
- Nu ai de ce sa-ti ceri scuze , nu a fost vina ta , imi zambeste .- Ba da , trebuia sa fiu mai atent
- Nu stiai ca asta se va intampla , asa ca sa nu-ti para rau , si in plus , m-ai scapat de ora de sport , spune razand .
Incep sa zambesc si sa il gandil acesta razand si implorandu-ma sa incetez .
Pana spre sfarsitul orei am discutat si am incercat cu mare grija sa ii sterg nasul , acesta ferinduse speriat .- Nu-ti fac nimic rau , spun incercand sa ma apropii de nasul lui .
- Dar daca doare , spune el incercand sa se ridice , dar il imobilizez punandu-ma peste el , fetele noastre fiind foarte aproape .
- Nu-ti cade nasul , n-ai de ce sa-ti faci griji , spun si imi indepartez fata de a sa , imi apropii mana de nasul lui , acesta ma privea in ochi , cat timp facea asta eu apucasem sa sterg sangele acum observadu-se unde era spart , incepand sa regret din nou ceea ce facusem , Kerro observand asta imi face semn sa ma ridic de pe el chiar daca mie imi placea cum stateam , piticul se ridica si isi pune mainile pe umeri mei spunandu-mi cad de serios putea :
-Nu-i vina ta , nu ai facut-o intentionat spune si zambii , inainte sa mai pot spune ceva , clopotelul suna anuntant terminarea orei.
Nu durase mult ca profu' de sport sai spuna directorului ce am facut , acesta dandu-mi doua ore de detentie si ma amenita ca "le spune parintilor de fapta savarsita " mda , nu pot sa spun ca nu meritam , Kerro incerca sa il convinga pe director sa renunte la detentie , dar in zadar .Restul zilei am ignorat-o pe Nicol , nici aceasta nu incerca sa mai vorbeasca cu mine , nu zic ca ma eneveaza , dar nu am chef de ea , tot restul orelor am stat cu Kerro , vorbind si razand din cauza glumelor mele facute despre profesoara de Geografie care avea un nas lung si niste ochelari mari rotunzi de ii acopereau o mare parte din fata , era machiata strident , si avea niste haine negre de parca s-ar duce la inmormantare.
Dupa terminarea orei de Chimie , care era si ultima , ma indrept spre sala de detentie care nu era departe de clasa noastra . Inaintez incet oprindu-ma la usa si intru fara sa mai ciocan , in sala mai erau 3 baieti dintre care doi stateau si radeau iar altul citea , si mai era o fata care avea o oglinda in fata si se dadea cu un ruj rosu , imbracata foarte scurt si cu parul desfacut .
Cel care ne supravechea era un suplinitor foarte " acru " din cate am auzit , ma duc spre o banca de la perete si imi pun capul pe banca scotand telefonul trimitanu-i un mesaj lui Kerro .
***** Convorbire *****
Den : Ce faciiiii ????
Kerro : Bine tu , cum e in detentie ?
Den : De parca nu ai sti :'(
Kerro : Nu stiu , nu am fost niciodata
Den : Cred ca glumestia , atunci unde mai este distractia ?
Kerro : Eu stau mai toata ziua si invat , nu prea am de ce sa fiu acolo , pentru ca sunt mereu cuminte .
Den : Lasa ca am eu timp sa te corup :)
Kerro : In vise probabil . Cine este supaveghetorul ?
Den : Unu cu fata de rata , cred ca merge si cracanat :))
Kerro : Nu-i amuzant , din cate stiu e foarte dur .
Den : Si foarte plictisitor , cred ca o sa adorm.
Kerro : Stai treaz ca cine stie ce se intampla , poate te faci cu o alta detentie .
Den : Sa vezi ce "detentie" primesc de la Chris cand ajung acasa .
Kerro : Nu mai draumatiza atat , sunt sigur ca nu are ce sa-ti faca prea rau.
Den : Tu nu-l cunosti pe Chris , m-am luat o data de fostul lui iubit si m-a legat de copacul din spatele casei .
Kerro : Nu e chiar atat de rau
Den : Asta nu-i nimic , a mai facut si altele dar mi-e lene sa le scriu ,
Kerro : Oricum nu mai ai mult de statDen : Mda , o ora jumate nu-i mult chiar deloc . Tu ce faci ? Ai ajuns acasa ?
Kerro : Sunt la biblioteca scolii , pana cand scapi tu mai citesc si o carte .
Den : Stii ca nu-i nevoie sa ma astepti ?
Kerro : Din cauza mea esti acolo , macar sa te astept .
Den : Nu trebuie.
Kerro : Ba da , si sa nu te aud ca mai comentezi .
Den : Bine , Bine cum zici tu , ne vedem dupa detentie la biblioteca , vorbim atunci , rata asta se uita cam ciudat la mine , pana scap voi trage un pui de somn
Kerro : Bine ai grija .
***** Convorbire incheiata *****
Pun telefonul inapoi in buzunar , imi pun mainile pe banca si capul pe ele lasanduma purtat de lumea viselor .
CITEȘTI
Doar prieteni ? (Yaoi)
De TodoAceasta carte este yaoi (boy x boy) , cine nu suporta genul acesta , sa nu citeasca deoarece nu este obligat.