Pov : Alex
- Ba da , mi l-ai furat pe Chris .
Dupa ce spune asta , ma dau doi pasi in spate , cum e posibil , Chris e iubitul meu , nu m-ar insela , imposibil.
- Nu mintii , n-are cum , Chris ma iubeste pe mine .
- Ba nu , suntem inpreuna de 3 ani .
- 3 ani ? nu minti , iesi de aici , nu am furat pe nimeni , tu vii cu acuzatii false si te-as ruga sa parasesti casa .
- Nu pana nu il vad pe Chris , spune si se aseaza pe canapea .
Nu mai rezist si plec in camera mea , trebuie sa vorbesc neaparat cu Chris , iau telefonul in mana si il apelez .
**********
- Da iubire ?
- Veniti imediat , Chris avem de discutat , spun incercand sa nu par furios .
- Sa intamplat ceva ? Spune ingrijorat .
- Aa waw , cum ai ghicit ? Spun incercand sa nu plang .
- Ajungem imediat .
**********
I-am inchis , nu am putut suporta sa mai vorbesc , nu vreau sa plang .
M-am intors in camera unde era aia , statea foarte comod pe canapea si se uita la mine urat :
- Nu ti-e rusine sa strici casnicii , curvo ? Spune cu un aer de superioritate .
- Ce casnicie am stricat ? Asculta , sunt de mult timp cu Chris , ar trebuii sa-ti iei ifosele si sa pleci de aici , nu am furat pe nimeni , nu am stricat nimic , Chris nu a spus nimic de nici o casatorie sau de vre-o fata , ar trebuii sa te potolesti si sa pleci in liniste , altfel chem politia , spun serios incercand sa o dau afara , da nu renunta.
- Ba ai stricat totul !!! Tipa si ma împinge , ne-am logodit , spune si arata spre un inel de pe mana ei , si urma sa ne casatorim , sa fim doar noi doi , dar ai aparut tu si a trebuit sa strici totul , ai merita omorat , oricum respiri degeaba .
- Tu te auzi ? Minti , totul e o minciuna , Chris nu m-ar insela cu una ca tine , spun si plec in camera mea .
Ma intind pe pat si las lacrimile sa curga , Chris nu mi-ar face asa ceva , mai ales cand suntem pe cale sa ne mutam impreun , el nu e genul , nu s-ar uita la una ca ea .
°°°°°°°°dupa 5 minte°°°°°°°°
- Aleeexxxx !!! Il aud pe Chris , ma ridic din pat si ma sterg pe fata , iesind la usa , acolo era Den si Chris care se uita la mine ingrijorati , nu dureaza mult si vine si aia si il ia in brate , el parand surprins .
- Selena , spune socat , ce cauti aici ?
- Deci o cunosti , spun nervos , si mie nu aveai de gand sa imi spui ? Spun si ma chinui sa nu plang din nou .
- Alex , nu e ceea ce pare , euu...
- Chris , un lucru vreau sa te intreb , doar unul ...... e logodnica ta ?
Chris tace pentru cateva momente , Den isi lasa capul in jos si isi strange pumnul , ofteaza si imi da raspunsul care nu voiam sa il aud .
- Da
In momentul ala simt ca imi cade cerul in cap .
Selena se uita cu superioritate la mine , tinandu-se ca o maimuta de bratul lui Chris .
- Ce am fost eu pentru tine , spun mai mult in soapta , fugind dupa in camera mea , trantindu-ma in pat cu fata in perna .
Deci pana la urma am fost doar o distractie , dupa atata timp , eu chiar il iubesc , si nu pot sa cred ca el nu simte acelasi lucru pentru mine .
La scurt timp simt o mana pe umarul meu , era Den .
- Ce faci , spune usor trist .
- Ce as putea sa fac , placinte ? Spune-i sa imi trimita invitatie la nunta cand o face , macar unu sa fie fericit , spun si incerc sa zambesc .
- Alex , chiar nu e ce crezi .
- Ba cam e , in fine , e in regula , in orice caz , sa ai grija de Kero , nu-l lasa aproape de aia , ok ?
- Ce vrei sa spui ?
- Nu trebuie sa va mutati ?
- Dar tu ? Spune ingrijorat.
- Eu raman acasa , nu mai am nici un motiv sa plec , am incredere in tine ca vei avea grija de Kerro , iar de Chris va avea grija .... Selena , dar nu conteaza , sa nu il aud ca se plange de tine ca te si castrez , spun si incerc sa rad , Den luandu-mi exemplul .
- Tot ca trebuii sa clasificati asta .
- Nu mai e nimic de spus Den , nu mai vreau sa stiu nimic , spun si imi las capul in jos , Den luandu-ma in brate.
Dupa cateva minute de liniste il aud pe Kerro strigandu-ma sa il ajut cu bagajele .
Ma duc si trec pe langa canapeaua pe care statea Selina si Chris , le sta bine , chiar daca ma doare sa il vad asa, Chris sa uitat la mine si a lasat capul in jos , in spatele meu e Den care ajunge primul in fata lui Kerro si saruta .
- Gataaaa , spun si zambesc , vezi sa nu-l mananci Den , spun si iau cateva cumpraturi .
- Stai fara grija , spune si ia si el cateva plase .
Kerro se uita la Selena ciudat si ma trage in camera mea dupa ce lasam cumparaturile.
- Ea cine e ?
- Logondica lui Chris , spun si incerc sa zambesc .
- Cee ???
- Da , in fine , ai bagajele pregatite , va trebuii sa pleci cat de curand .
- Dar tu ? Spune ingrijorat.
- Ce rost are sa mai vin ? Nu vreau sa mai am vre-o legatura cu el .
- Atunci nici eu nu plec , spune hotarat.
- Kerro , tu il iubesti pe Den , nu vrei sa-i fi alaturi ? Nu conteaz adaca sunt si eu sau nu , conteaza sa fi tu si iubitul tau , dar sa nu uiti sa mai vii si pe la noi , apropo , unde e mama ?
- A ramas putin la povestit cu vecina .
- Ar trebuii sa fac de mancare de pe acum , dar mai intai sa ducem bagajul.
Dupa ce termin de spus Kerro imi sare in brate , am fost mereu alaturi de el , a crescut in ochi mei , am facut toate prostiile impreuna si acum ne despartim , e o distanta mare , totusi , indiferent de situatie , ori unde se va duce , eu voi fi mereu alaturi de el .
Dupa ce terminam de pus bagajul in masina , Chris a incercat sa vorbeasca cu mine , dar cine mai asculta , sa urcat in masina cu aia , prost am fost ca am acceptat relatia , acum m-am indragostit .
Kerro se uita numai la mine , la fel facand si Chris , se vede regret in ochi lui , dar nu mai cred nimic , Kerro imi spune neincetat sa am grija ce fac , sper sa fie toti fericiti si sa imi revad fratele cat mai curand posibil , dupa ce pornesc masinile si se indeparteaza incerc sa zambesc , dar nu prea imi iese ...
~~~~~~~~~Scuzee de intarziere si de multele greseli gramaticale ,multumesc de vizoalizari , voturi si comentarii 😆😘
CITEȘTI
Doar prieteni ? (Yaoi)
AléatoireAceasta carte este yaoi (boy x boy) , cine nu suporta genul acesta , sa nu citeasca deoarece nu este obligat.