1.Ljetovanje

16 1 0
                                    

Vani kiša pada bez prestanka a šta ja radim,ja se pakiram za ljetovanje koje ću provesti u Miamiu.Pa da vam se predstavim,ja sam Emma.Živim u New Yorku i imam 19 godina iako se ponašam kao dijete.Nekome bi bilo drago da živi u New Yorku ali meni i ne toliko jer stvarno ono sto se dešava ovdje zločini,prijetnje,nesigurnost to nema nigdje na svijetu.
Nakon sto sam se spakovala sišla sam niz duge stepenice tražeći nekoga u ovoj velikoj kući.Napokon sam našla mamu.
Ja sam spremna!Kada krećemo?-pitala sam ju.
Idem po tvog oca ,a ti odi po svog brata i krećemo.
Ok.
Ušla sam u sobu svoga brata a on se kao i uvijek izležavao.
Ustani!!
A šta ako neću?
Ok,ništa idemo u Miami bez tebe.
Ouh,evo idem.
Uvijek ista stvar sa njim,ali je barem tu kada god mi zatreba.
Sjeli smo u naš Audi Q7 i krenuli.Stavila sam svoje slušalice i ugasila svjetsku buku i ostavila mjesto samo onoj buci koja umiruje moju dušu,a to je muzika.Tako sam i zaspala.Nakon duugog vremena sam se probudila i ugledala prelijepi Miami.Bila sam ovdje već nekoliko puta ali svaki put se sve više oduševim.Došli smo u hotel.Dobili smo apartman 809.Svaki put smo bili u drugom hotelu ali ovaj je bio najbolji do sada.Došla sam u sobu gdje bi trebali spavati ja i moj brat Eric.Otvorila sam vrata i izišla na terasu.Slušala sam pjesmu valova i tako se opuštala.Zaboravila sam na sve svoje probleme.Valjda odmor za to i služi.Ovo će ipak biti dobro ljeto.
----------------------------------------------------------------------------------------------
I evo ga odmah sam napisala prvi dio ove priče.Tek počinjem pisati pa bi mi bilo jako drago kada bi komentarisali da li vam se sviđa priča ili ne.Ovaj prvi dio možda nije toliko zanimljiv ali će sljedeći biti sigurno mnoogo bolji.😘😘Nadam se da vam se sviđa.

Difficult LoveWhere stories live. Discover now