3.Zbunjena!

13 0 0
                                    

Dok je ona pričala ja sam samo gledala u jednu tačku.Nije me trenutno zanimalo to kako je ona provela svoju noć.Samo me zanimao tajanstveni dečko i da li se sinoć nešto desilo.Tako sam žarko željela da znam.
Hejj,ne slušaš me.Emmaaaa!!!??
Izvini...
Opet prelijepi,ha?Vidjela sam vas sinoć,bili ste prilično bliski da se nije šta desilo,pričaj mi sve!!
Bila je tako uzbuđena.
Voljela bih da ti mogu reći nešto,ali se ničeg ne sjećam.Čak se ne sjećam ni da me on doveo u sobu.
Meni ste izgledali jaako blisko.Bio te uzeo pod ruku a ti si se smijala i onda ste otišli,vjerovatno u tu sobu.
Molim!!!???Šta to ona priča,ne mogu da vjerujem kako mi je mogao lagati rekao je da se ništa nije desilo.Brzo sam ustala sa kreveta i odjurila do recepcije,htjela sam pitati koja mu je soba,ali sam se sjetila da mu zapravo ni ime ne znam.Bravo Emma,aplauz👏👏.Sjela sam na fotelju u predvorju hotela naići će svakako moje je samo da čekam.I stvarno nakon desetak minuta je krenuo ulaziti u hotel,začudo sam.Stala sam ispred njega.
Moramo pričati!
Reci?
Ne ovdje.
Ok,idemo u moju sobu.
Otišli smo u njegovu sobu te nisam ni dočekala da on uđe samo sam počela sa pitanjima i pričom.
Kao prvo zašto si me lagao da ništa među nama nije bilo?Moja prijateljica kojoj usput jako vjerujem nas je vidjela kako me držiš za  ruku ,a ja sam se smijala i bili smo bliski i onda nas je vidjela kako smo otišli u sobu.
Mogu li prvo saznati tvoje ime ako nije problem?
Bio je tako hladan kao da je riječ o nekoj bezveznoj stvari.
Ne,ne možeš.Počni pričati.
Pa ok,kada si sinoć silazila niz stepenice ugledao sam te i nisam mogao skinuti pogled sa tebe toga se sjećaš.Onda smo otišli u isti bar kao i tvoja prijateljica i ti.Tvoja prijateljica je igrala sa mojim prijateljem i ja sam ponovo ugledao tebe.Prišao sam ti i počela si pričati neke gluposti...
Čekaj šta sam rekla.
U sebi sam molila Boga da to nije ono što ja mislim da jeste.
Govorila kako te neko napustio i da mu to nikad nećeš oprostiti.No,nebitno kada sam vidio da si jaaako pijana uzeo sam te za ruku a ti si se smijala kao luda.Odveo sam te u sobu i sama si se presvukla iskreno ne znam ni kako si to uspijela.Onda si legla na krevet i ja sam te pokrio te sam dugo gledao kako spavaš i onda sam i ja zaspao ali na trosjedu pored kreveta.Ništa se nije desilo,kunem ti se.
Kada mi je sve ispričao izdahnula sam.Ovo je bilo veliko olakšanje.
Mogu li bar sada da saznam tvoje ime.
Emma,tvoje?
Justin.
Prije nego što sam izišla iz sobe pogledala sam ga još jednom i nasmijala mu se,on je uzvratio osmijeh i ja sam otišla.Pogledala sam broj sobe,710.Jedini broj koji će nešto značiti ovoga ljeta.Otišla sam u svoju sobu i sve ispričala Emily.

Nekoliko dana kasnije
Ja i Justin smo se bolje upoznali i dalje ne mogu prestati misliti na njega.Zbližili smo se iako ne znam da li on osjeća isto.Večeras idemo zajedno u jedan klub.Obukla sam lepršavu bijelu haljinicu i neke crne štikle,svoju dugu crnu kosu sam pustila.Dok sam dovršavala šminku neko je pokucao na vrata.Emily je sa Justinovim prijateljem tako da je uzela sobu s njim a ja sam ovdje sama.Otvorila sam vrata.To je bio Justin.Bio je tako zgodan.Imao je na sebi bijelu košulju koja je ocrtavala njegove mišiće i crne hlače.
Wow,Emma prelijepa si.
Ko mi kaže?-rekla sam zaključavajući sobu.
Otišli smo u klub i bila je neka dobra muzika.Plesali smo i pili naravno.Njegova ruka je bila malo iznad moje zadnjice i spojio je naša tijela.Očima je pokazivao da izađemo vani.Izišli smo vani i pribio me uz zid.
Već duže vremena  ti želim nešto reći,to jeste pitati te nešto.
Slutila sam ali nisam bila sigurna.
Teško je...
Samo reci.
Spojio je naše usne.Bio je to dug poljubac u kojem su nam se jezici borili za vlast.Ipak je on pojedio.Njegova ruka je bila duboko u mojoj haljini.Odvojila sam se od njega.
Ovo je bilo lakše uraditi nego reći.
Mislim da bi ovo trebali dovršiti negdje drugo.
Sležem se.
Otišli smo u neki drugi hotel,nismo bili previše pijani.Našli smo sebi sobu i zaključali se.Gurnuo me uz zid i počeo me ljubiti.Skinula sam njegovu majicu jednim potezom.Podigao me u svoje naručje i spustio na krevet.Dok sam ležala nepomično ljubio je moj vrat i polako otkopčavao moju haljinu.Skinula sam mu i hlače.Bila sam u donjem vešu ali mi nije bilo žao.Stao je.
Jesi sigurna.
Naravno.
Drago mi je da me to pitao jer bi kasnije bio on kriv ovako sve radim na svoju ruku i samo zbog sebe.Moj donji veš je bio svuda po sobi.Ušao je u mene lagano,kasnije pojačavao tempo.Bila sam tako zadovoljna.Prijalo mi je iako možda to sebi kasnije i nisam htjela priznati.Svojim usnama je obilježavao svaki dio mog tijela.Srce mi je udaralo kao ludo.Svojim rukama je dokazivao poznavanje onoga što radi.Sišao je sa mene a ja sam zadovoljno uzdahnula.Ležala sam bez trunke odjeće na sebi on također,mogla sam osjetiti njegov pogled na sebi.
Ovo je bilo dobro.
A je li?
Popela sam se na njega i nastavila njegov posao.Poslije maratonske bitke ko će biti zadovoljniji mislim da smo oboje podjednako zadovoljni.
E sada je ovo bilo jaako dobro.Opasna si mala.
Od kada sam ja mala.
Od maloprije kada si postala moja.
Ma nemoj.
Da i to samo moja.
A kako ja znam da ti tamo negdje nemaš neku svoju drugu curu.
Trebaš da znaš da se ovo radi samo sa posebnim djevojkama kao što si ti naprimjer.I da nemam nikakvu drugu jer sam samo tvoj.
Idem se istuširati.
Krenula sam ustati ali me je povukao za ruku.
Nešto si zaboravila.
Poljubila sam ga i otišla u kupatilo te pustila da se voda sliva niz moje vitko tijelo.
-----------------------------------------
Evo ga i treći dio.Komentarišite.Sutra još jedan.💓❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 06, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Difficult LoveWhere stories live. Discover now