Sneno sam otvorila svoje oči.Zrake sunca su već polako udarale o moje lice.Ustala sam i pogled bacila na plažu već ispunjenu ljudima i njihovim brigama.Luksuzni hotel je bio ispunjen sportistima i poznatim ličnostima,da je bar moja najbolja prijateljica ovdje ona bi uživala.Nedostaje mi,jako.U životu treba imati nekoga na koga se možeš osloniti 24 sata dnevno.To je za mene bila ona.Emily je bila djevojka koju bi svaka osoba poželjela u životu bez obzira kojeg je spola.Uvijek je bila tu u svim lošim situacijama,u svemu je bila sa mnom,nadam se da će tako i ostati.Dok sam silazila u predvorje hotela ugledala sam njega.Momka koji je vjerovatno promijenio cijeli moj život sa samo jednim pogledom i sa samo jednim osmijehom.U Miamiu se ovog mjeseca održavao teniski turnir za koji sam ja imala ulazice ali mi se nije dalo ići jer nisam imala s kim.Moj pogled se zaustavio na prelijepom momku kako bi neke djevojke rekle momku iz snova.Imao je smeđu kosu prebačenu na stranu i smeđe oči kao i najljepši osmijeh koji sam vidjela u svom životu.Ostala sam ukočena i nekoliko trenutaka nisam mogla da se krećem.Onda sam se sjetila zašto sam tu, da se odmorim od svega što je bilo u proteklih nekoliko mjeseci.Prvo sam upoznala predivnog momka koji mi se dopao na prvu, a onda sam bila s njim i nakon pola godine veze prevario me sa svojom najboljom prijateljicom.To je bio šok koji se jednom doživi.Došla sam ovdje da bih zaboravila sve što se desilo što je u mojoj glavi značilo "NEMA NOVIH ZALJUBLJIVANJA TAKO LAKO!!!". Ali,ljubav ne bira ni mjesto ni vrijeme.Zar ne?Otišla sam na plažu i samo ležala na ležaljci i razmišljala o tim smeđim očima i tom osmijehu.Nisam mogla izdržati da ne mislim o njemu.Pomislila sam ako odem u vodu i duboko zaronim u nju možda prestanem misliti na njega.Ušla sam u vodu i zaronila.Samo sam htjela zaboraviti na sve što se desilo.Izišla sam iz vode kao nova kao da sam tek nastala,kao da sam se tek rodila.Pokupila sam svoje stvari,presvukla se i krenula prema hotelu.Iza mene su bili neki momci koji su pričali,zezali se i smijali,a ja nisam imala snage da se okrenem.Na zaslonu telefona koji sam okrenula tako da vidim ko su oni pojavio se isti onaj osmijeh.Pojavile su se oči na koje ne želim da mislim.Nesvjesno sam počela brže hodati.Došla sam u svoju sobu i zalupila vratima.Erica nije bilo iskreno bilo mi je i drago što nije tu jer bi me obasuo pitanjima.Neko je zakucao na vrata.Otvorila sam i ugledala Emily.
Molim otkud ti ovdje?Zar nisi rekla da ne ideš nigdje ovo ljeto?-iznenađeno sam joj rekla.
Zar da tebe ostavim samu među svim ovim momcima?-rekla je smijući se.
Naravno da ne.-odgovorila sam joj.
Pustila sam je da uđe.Sjela je na moj krevet,a ja sam samo sjela pored nje i zagrlila je najjače što sam mogla.Suze su mi navirale a ni sama ne znam zašto.
Hej,hej šta je bilo dok ja nisam došla?Pa pobogu bila si ovdje samo jedan dan bez mene!Emma?!
Ne znam ja stvarno...Vidjela sam danas jednog momka koji je tako prelijep i gdje god da sam ,s kim god da sam moje misli su uz njega.Sve me tako podsjeća na Majka.Kao da se sve ponavlja iznova.
Ne brini sve će biti ok.Samo nemoj plakati,ništa neće biti kao prije,neću više nikad dozvoliti bilo kome da te ikad onako povrijedi.Zato sam ja ovdje!A sada odi u wc našminkaj se i obuci neku sexy haljinu i idemo u provod.
Stvarno?
Da stvarno.
Poslušala sam šta je ona rekla.Otišla sam u wc i našminkala se.Iz ormara sam uzela usku crnu haljinicu otvorenih leđa i obula visoke crne štikle.Neka ide život.Kada smo silazile niz stepenice bila sam skeptična oko toga da ga opet ne vidim,ali bi onda barem Emily dala svoje mišljenje da li je on za mene ili nije.Sišle smo niz stepenice i onda me je sve presjeklo.Gledao je direktno u moje oči,te me skenirao od glave do pete.Gledali smo se tako dugo vremena,a onda...
Sigurna sam da je to taj prelijepi.Vjeruj mi ovaj nije ni nalik Majku,mnogo je bolji.
Trznula sam se na njene riječi i samo sam kratko rekla "Krenimo" i prestala gledati u njegovom pravcu.On je i dalje gledao u mene ali to je sigurno bilo zbog toga što je kao i svaki muškarac vidio kratku haljinu i zgodnu djevojku koja je nosi.Došle smo u klub i odmah počele plesati.Uzimala sam piće bez da sam gledala koliko pijem i nisam bila svoja u tim trenutcima.U trenutcima u kojima mi se priviđao on i njegove oči.
-------------------_-------------------------
Otvaram svoje oči i vidim bijeli plafon izad mene.Pokušam da podignem svoju glavu ali ne mogu zbog jake boli u njoj.Okrenem se te bacim pogled na sat.Dvanaest popodne.Pogledala sam kroz prozor,ovo nije moja hotelska soba.Telefon mi se punio pored kreveta.Kako sam dospjela ovdje?Ko me doveo ovamo?Bila sam u svojoj odjeći koju sam stavila u torbu zbog ovakvih slučajeva,ovo mi se nikada nije desilo.Odjednom su se vrata otvorila.To je bio on.Izlazio je iz kupatila po njegovom stajlingu to jeste po tome što je imao samo peškir oko svoga struka.Glava me je sve više boljela.
Sinoć si poprilično popila pa sam te doveo ovdje.Nadam se da ti ne smeta.
Ničeg se ne sjećam!Da li se nešto desilo?
Misliš između tebe i mene?Nije,nikada ne bih iskoristio djevojku na takav način.
Bilo mi je mnogo lakše kada je to rekao.Ali, u mojoj glavi se pojavio glas koji je govorio da će se sve ponoviti da će sve biti kao i prije.Skupila sam svoje stvari i uzela telefon.Brzo sam obula baletanke koje sam imala u torbi i istrčala iz sobe.
Stani,makar mi reci svoje ime.Hejjj!
Bila sam već na pola puta do svog hotela.Nisam znala šta da radim,šta da mislim,a glava me boljela sve više i više.Nisam znala ni šta je bilo sa Emily.Ušla sam u svoju sobu i zalupila vratima.Emily je bila tu i spavala je.Ja sam legla na svoj krevet i razmišljala o svemu.Šta ako je nešto bilo između nas ali mi nije htio to reći da me ne povrijedi?Osjećala bih se tako teško,bilo bi me stid,stid same sebe.Popila sam tabletu za glavu u to vrijeme se i Emily probudila.Pričala mi je o svom sexu sa nekim strancem od sinoć,ali ona nije pila tako da joj nije smetalo to što je spavala s totalnim neznancem.Doduše znala mu je ime,to je za nju bilo dovoljno.Nije bila tip cure koja bi se vezala za nekog momka i to samo za njega.Bila je tip cure koja svoju "vezu" uvijek drži na neobavezno.Ali, takva kakva,pomalo luda i otkačena Emily meni je bila najbolja.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Nadam se da vam se sviđa.Komentarišite.Mnogo će mi značiti.Sljedeći dio izlazi sutra.😘😘❤
YOU ARE READING
Difficult Love
RomancePrica o jednoj djevojci koja rusi sve prepreke da bi bila sa svojom ljubavi zivota.Ljubavi zivota koji se bavi sportom koji zahtijeva puno putovanja i odvajanja od porodice a samim tim i od nje.Da li ce ona uspijeti da zadrži svu ljubav svijeta samo...