Capitolul V-Schimbari

49 4 0
                                    

Imi era frig.Simt o mana in jurul meu si imi deschid ochii.

Panica se instalase in vene.Ma ridic in sezut dar imi vine sa vomit.M-a cuprins o ameteala mortala.Langa mine Alex dormea dus.

Vreau sa cobor din pat si realizez ca sunt goala.Vad pe noptiera de langa niste praf alb.Fuck,deja-vu...

Aceeasi greseala stupida.Ce am facut aseara?Bun am venit in club, am baut, am tras un fum din joint si dupa pauza.Dar se pare ca am mai prizat niste cocaina si m-am mai si culcat cu el.O dimineata ''perfecta''.

Oare cat e ceasul?A cui e camera asta?Si unde naiba imi sunt hainele?

Imi gasesc hainele aruncate prin camera, imi aprind o tigara si ies din camera.In club erau cativa oameni mahmuri si unii inca aveau paharul in mana.Simt ca o sa vomit.

Afara soarele te lovea din plin.Era o zi atat de insorita si buna pentru persoanele care azi noapte nu si-au tras-o drogate.Imi termin tigara si o arunc pe jos,calcand-o.Oare unde as putea merge ca sa ma pot schimba si face dus?Fuck,azi am si intalnirea aia pentru slujba.Grozav.

Imi scot telefonul si ma uit in lista de contacte, poate ma ajuta cineva:

Mama-Doamne nu

Tata-Nu mersi

Cass -Inca e cu una in pat, nu-l deranjez

Alex-doarme ca prostu in camera 

Samir-ok, cred ca e singura solutie...

-Buna,Samir.Ce mai faci?

-Tamsin?Aaa...Bine,tu?

-Ai putea sa imi faci o favoare?

-Sigur,care e problema?

-As putea veni la tine acasa pentru un dus si sa ma pot schimba?Iti explic mai tarziu.

-Mai stii unde stau,nu?Te astept.

-Sunt pe drum.

Trebuie sa merg acceptabil la acel interviu si trebuie sa imi revin.Gata cu prostiile si imaturitatea.Chiar daca aseara am avut un vibe bun si am putut sa uit de griji, asta nu e o solutie.Ma prajeste mintal.Te azi nu mai iau droguri.

Imi aranjez putin parul in fata usii si bat timid.

-Intra, e deschis.

Cand am intrat in apartment,l-am vazut pe Samir cu prosopul in jurul taliei si parul ud stand pe un fotoliu.

Ce mama naibii?Cred ca imi ploua in gura...Tam,relaxeaza-te.

-Buna,Tamsin.Scuze tocmai ce am iesit de la dus.Baia e libera daca vrei.

-Buna,Sam.Mersi.

Fac o baie lunga si bine meritata.Cand am iesit din cada am gasit niste haine femeiesti lasate pe mobila.Nu as vrea sa port hainele unei iubite de ale lui Samir dar n-am cu ce altceva cu ce sa ma imbrac. Fusta neagra imi venea perfect insa camasa aceea era putin cam strampta si imi facea decolteu.

Ies din baie si ma pun pe canapea,Samir stand imbracat pe fotoliul din fata mea.Nu s-a schimbat asa mult, parul blond era neschimbat la fel si ochii sai caprui.Parea mai inalt dar la fel de slab.Insa arata binisor.

-Multumesc pentru baie si pentru haine.O sa ti le platesc.

-N-ai pentru ce, si te rog , sunt ale surorii mele,nu trebuie sa imi dai nimic.Vrei o tigara?

-Da,te rog.

Ne-am aprins tigara si eram recunoscatoare in gandul meu ca nu m-a intrebat cum am ajuns singura pe strazi.

-Ai cumva ceva de baut?

-Sigur.

Pana s-a dus el in bucatarie eu am ramas pe canapea uitandu-ma prin camera si mirandu-ma cat de mult s-a schimbat.Nu mai e un nemernic ce frange inimile fetelor si nu cred ca mai are treba cu drogurile .Gandurile imi fu intrerupte de el care imi intinse sticla de Cola.

Am luat mai multe guri de suc,ramanandu-mi sticla aproape goala.Acesta isi afisase dinti perfecti intr-un ranjet sadic.Care e problema lui?Ii e sete?

Ma uit la el si privirea mi se incetoseaza, culorile se amesteca intre ele ca si atunci cand pictezi,simturile mi s-au dus pe apa sambetei,mi-au amortit mainile si picioarele.Oare am paralizat?Cred ca e un cosmar ce nu se termina.Incerc sa ma concentrez dar imi apar culori si figuri in fata, imi vine sa rad.Si o si fac.Rad ca si cum cineva m-ar gadila de 15 minute si nu se opreste.In parchet apare o crapatura imensa si camera se desparte in doua.Ma urc in varful canapelei ca sa nu cad jos in gol.Simt dureri in zona gatului,simt si atingeri pe intregul corp.Fluturii din stomac ies si podeaua revine la normal.Inchid ochii si inspir adanc, iar cand ii deschid il vad pe Samir razand.Concentreaz-te Tam.

-Care-i problema?

-Ti-am pus niste LSD in Cola si radeam de trip-ul tau.Te-ai urcat sus pe canapes si urlai : Nu o sa cad,nu o sa cad.

-Ce mi-ai dat?

-LSD,baby.

-Du-te dracu si tu si toate prostiile tale!Idiotule!

Si am trantit usa in urma mea.Chiar credeam ca s-a schimbat dar m-am inselat.

Azi noapte si acum tot aceelasi prieten l-am avut.Sper sa-mi revin pana la ora 18.


Să mori din iubire...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum