Ian s-a dus aseara la el in apartament pentru a-si face si el din bagaje.
E greu de crezut cat de repede avanseaza relatia noastra.Chiar daca la inceput mi se paruse doar atractiv acum pot spune ca il iubesc si ma daruiesc cu totul acestei relatii.Se pare ca fiecare decizie pe care o faci e o lectie de viata.Prin faptul ca am decis sa ma stabilesc singura si sa fiu pe cont propriu, am invatat sa muncesc, sa suport sa stau singura in casa si cel mai important am invatat sa iubesc.
Samir, care a fost singurul meu iubit, nu pot sa zic ca l-am iubit.Cu el n-am trait aceleasi sentimente atunci cand eram in pat, el nu imi spunea "Noapte buna,iubito" si ma saruta pe frunte...
Am invatat sa iubesc si am primit dragoste inapoi.
Daruieste-ti inima pentru a te impaca pe tine insuti.Chiar daca iubirea doare, vei gasi candva aceea persoana potrivita pentru tine, cea care iti accepta mofturile, te cearta dar te si alinta si cel mai presus, te iubeste.Imi fac rutina de dimineata si merg sa deschid magazinul. Imi place sa admir multimea de oamenii ce privesc prin magazin.Toti sunt atat de diferiti, de la rock-erii la batranei si fiecare cu propria sa poveste.
La ora 11 pleaca ultimul client, un domn in costum, destul de carunt in cap si cu ochii blanzi, ii luase un tablou fetitei sale de 14 ani.Imi povestise ca era la inceput neglijent cu fiica sa, spunandu-i doar ce simte pentru ea fara insa sa ii si arate acest lucru. Dar si-a facut in fiecare zi putin timp pentru a fi doar ei doi...Nu trebuie doar sa arunci vorbe in vant ci si sa demonstrezi asta.
Urc in apartament,verificand daca am pus totul in bagaj.Ian nu a vrut sa imi spuna locatia, poate nici macar el nu stie...
Ma asez pe fotoliul din sufragerie si rasfoiesc o revista.Eram la articolo"Ce se poarta vara asta?" cand aud o bataie in usa.Deschid si pe ea intra un Ian fericit care ma saruta fara ezitare cand ma vazu.
-Masina e jos, lasa-ma sa te ajut cu bagajele.
-Multumesc.
CITEȘTI
Să mori din iubire...
Teen FictionNe-am dus amandoi in bucatarie pentru a face cafea si micul dejun.Cand am dat drumul expresso-ului pentru a face cafeaua Ian ma saruta pe umar si imi sopteste: -Iti dai seama,iubito,ca suntem inca goi? Carte recomandata persoanelor 12+ ...