Shiro:
Bylo ráno a já se probudil. Vstal jsem z gauče a vzdychl jsem.
Dneska práce... Jako noční hlídač... Bude to sranda ne?
Šel jsem do koupelny, kde jsem provedl ranní hygienu.
V kuchyni jsem si dal snídani a pak se díval na filmy.Byl večer a já došel do jedné budovy. Byla to restaurace.
Freddy Fazbear's Pizza, huh?
Díval jsem se okolo a vešel do hlídačské místnosti.
Sedl jsem si a mobil zazvonil. Pak se ozval hlas:Ahoj? Ahoj, ahoj? Uh, chtěl jsem ti nahrát zprávu aby ti pomohlo se tu trochu usadit tuto první noc.
Um, pracoval jsem vlastně v té místnosti před tebou. Právě taky dodělávám teď můj poslední týden. Takže vím, že to může být trochu zdrcující, ale jsem tu od toho abych ti řekl, že se tu není čeho bát. Uh, povedeš si dobře. Takže, začneme se soustředit na udělání tvého prvního týdne. Okay?Uh, pojďme se podívat... Napřed, je tu nějaké uvítání od společnosti které mám přečíst. Uh, je to nějaká legální věc, však víš. Um, "Vítej v Freddy Fazbear's Pizza. Kouzelné místo pro jak pro děti tak i pro dospělé, kde fantazie a zábava přichází do života. Fazbear Entertainment není zodpovědná pro poškození na majektu nebo člověku. Po objevování toho, že se událo poškození nebo smrt, zpráva zmizelé osoby bude vyplněna do 90 dnů, nebo co nejdříve až vlastnictví a prostory budou pořádně vyčištěné a bělené a koberce nahrazeny."
Bla bla bla, toto teď mohlo znít špatně, já vím. Ale tady není nic čeho by ses měl bát.
Uh, postavy animatroniců tady jsou trochu nepředvídatelní v noci, ale viním je? Ne. Kdybych byl nucen zpívat ty samé stupidní písničky po dvacet let a nikdy nemít sprchu, asi bych byl v noci taky podrážděný. Takže, nezapomeň, tyto postavy udržují speciální místo v dětských srdcích a my jim musíme ukázat trochu respektu, že? Okay.Takže, buď na pozoru, postavy mají tendenci trochu putovat. Uh, jsou v nějakém volně pohybovém módu v noci. Uh... Něco o jejich zamykajících servech pokud budou vypnutí na dlouhou dobu. Uh, mívali povolení po pohybu i přes den. Ale pak tu bylo Kousnutí '87 (The Bite of '87 (1987). Jo. J-je úžasné jak lidské tělo dokáže žít bez čelního laloku však, že?
Uh teď, pokud jde o tvé zdraví, jediný pravý risk ti tu hrozí jako nočnímu hlídači. Pokud jakýkoliv, to je fakt, že tyto postavy, uh, pokud se stane, že tě uvidí po několika hodinách, tak tě asi jako člověka nepoznají. Oni budou- nejspíše tě uvidí jako železného endoskeletona bez jeho kostýmu na sobě. Teď když je to tu ve Fredy Fazbear's Pizza trochu proti pravidlům, oni se nejspíše budou snažit o... narvání tě dovnitř obleku Freddyho Fazbeara. Um, nyní, to by nebylo tak špatné pokud ty obleky nebyly vyplněny příčnými nosníky, dráty, a animatronických zařízení, hlavně okolo oblasti obličeje. Takže, můžeš si představit jak by to mohlo dopadnout mít tvou hlavu silou lisovanou uvnitř jednoho z nich, nebylo by to zrovna moc komfortní... a bylo by to smrtelné. Uh, jediné části tebe, které by nejspíš viděli znovu světlo dne, by byly tvé oční bulvy a zuby které by vyskočily zepředu té masky, heh.A-ano, neřeknou ti tyto věci, když se zapíšeš. Ale hej, první den by měl být jako lehký vánek. Pokecám si s tebou zítra. Uh, nezapomeň pak se podívat na ty kamery a pamatuj, že musíš zavřít dveře jen pokud to bude nutné. Musíš si zachovat šťávu. Dobře, dobrou noc.
Hovor se ukončil a já vzdychl. Wow... Takže roboti... Co se mě budou snažit zabít?
Ugh... Že já se do tohohle přihlásil.
Později začala noc a já začal kontrolovat kamery. Vše bylo v pohodě.
Na kameře jsem narazil na tři roboty. Nějaké kuře, králíka a medvěda.
Vypnul jsem monitor.
Pak jsem se tam zase podíval a uviděl, že tam medvěd už nebyl. Prohlížel jsem kamery a pak ho našel u jedné z venku, kousek od hlídačské místnosti. Klepl jsem na tlačítko, které bylo na zdi u dveří a uviděl toho medvěda v okně. Zavřel jsem dveře a zhasl to světlo.
"Hej! Toto není dobré! Pusť mě dovnitř! Chci si s tebou popovídat! Chci abys byl můj kamarád!" ozval se ten medvěd.
"Smůla, že se já s tebou nechci kamarádit." odpověděl jsem.
On po chvíli zaťukal na okno.
"Co je?" zeptal jsem se.
"Chci abys byl můj kámoš!" odpověděl ten medvěd. "Jsem Freddy Fazbear. Každý se mnou chce být kamarád."
"Smůla. Já nechci." odpověděl jsem.
Pak jsem se podíval na monitor a viděl, že králík taky chybí. Podíval jsem se po kamerách a uviděl ho na druhé straně a tak jsem zavřel dveře.
"Hej! To není vtipné!" odpověděl ten králík.
"To jsem mu říkal taky." odpověděl Freddy.
"Říkal jsi, že chceš být můj kámoš." odpověděl jsem. "Ale já nehodlám být zabit jako při tom kousnutí '87 nebo co to bylo."
"To byla nehoda." odpověděl Freddy.
"To je jedno. Stejně mě to nezajímá." odpověděl jsem.
"Jsem Bonnie. Bonnie The Bunny." odpověděl ten králík.
"A já jsem Shiro a jsem li- býval jsem lišák." odpověděl jsem.
"Oh, takže jsi byl taky animatronic?" zeptal se Freddy.
"Ne. Byl jsem zvíře." odpověděl jsem.
"Oh..." vzdychl Freddy.
Pak ti dva odešli a já se takhle seznámil ještě s tím kuřetem, neboli... Chica The Chicken.
Dnešní noc byla pohoda. Uplynulo 6 hodin ráno a já šel domů. Došel jsem domů, lehl jsem si na gauč a usnul jsem.Wow... Večer mě čeká další takováto sarapatička... Přemýšlím, že si sebou vezmu Toma na pomoc... Všichni si s někým povídají... Mohu si povídat s ním...
Takže ahoj! Snažil jsem se toho Phone Guye překládat z angličtiny... Řekněme, že se mi to trochu povedlo... No já doufám, že se vám kapitola líbila a já se budu těšit na vás u další! :D
ČTEŠ
Be our friend. . . [Yaoi]
RandomV minulém příběhu si Shiro našel práci. . . Co bohužel netušil, že ta práce je o něco dost. . . Temnější a... Vyžaduje... Pořádné... Koule... Dokáže náš Shiro přežít... Pět... Nocí...? /Toto je 5-denní... možná více-denní příběh.../