Chapter 3

116 9 4
                                    

Maggie POV

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Maggie POV

As sedejau prie kavos stalelio mazoje kavineje umiesty su Kelsey,Madison. Si vieta man labai primine namus, todel nuprendeme draugia cia uzsukti. Uzsisakeme sau kavos, po keksiuka ir ememe snekuciuotis apie madas, muzikos pasauli, bei  filmus ir visa kita kas merginoms aktualu.

Taciau kalba keistai nukrypo i musu vaikinus, na, mano ir Madis vaikinus, kadangi mes vis dar neradome Kelsey tinkamo veidelio, kadangi ji tokia isranki. Bet kuri is musu neisranki ar ne?

''As nesuprantu, tai kas dabar bus, kita karta kai tu pavyzdziui dirbsi, o jis tau skambins, bet tu neatsiliepsi, jis tiesiog pasiims sautuva ir eis taves ieskoti?'' paklausiau.

''Na liaukis, jug jis tiesiog manimi rupinasi'' nusisypsojo Madison ir atsigere kavos ''jis labai bijo, kad man vel kazkas blogo nutiks, o tai ji ves is proto...'' atsiduso ji.

''Tai tiesa...Cameron tu labai svarbi, iztiesu jis tikras herojus'' syptelejau ir atsikandau keksiuko.

''Noreciau tokio vaikino kaip Cameron...arba Luke, jus esat laimingos kales'' pakraipe galva Kels, o as tik nusijuokiau ir paemusi jos ranka paskiau:

''Nesijaudink, turesi kada nors ta berniuka, tik siek tiek kantrybes'' nusisypsojau ir paleidau jos ranka. Tuomet issiemiau telefona ir atrasiau savo prodiuseriui, kad busiu studijoje po valandos. Is tiesu dirbu labai daug, stengiuosi is visos sirdies. Jau irasineju antra albuma ir nekantrauju, kol mano fanai isgirs mano naujas dainas, kurios atskleis dali manes. Tas jausmas, kada kuriu muzika...jis yra neikainojamas. Kai pazvelgiu i lapa popieriaus su natom ir zodziais tai tarytum pazvelgiu i save i veidrodi. Tai labai branginu, kartais kai bunu viena sau tyliai gerdama arbata savo buto balkone, netgi siek tiek apsiverkiu is laimes, o tada pasijuokiu is saves mintyse pasakydama ''tu tikrai tai padarei Maggie, tu tai padarei''.

Kian POV

As isikuriau viezbucio kambaryje ir paskambinau Maggs. Ji mano pussesere kad ir kaip keistai tai skambetu kitiems zmones kurie apie mane siek tiek zino. Maggie labai greitai ispopuliarejo tad ja zino labai daug zmoniu. Net gi mano bendradarbes is pradziu nepatikejo, kad Maggie ir as esame artimi. Jug ji tokia zvaigzde, o as tik jaunas restorano padavejas.

''Kiaaan labutis!'' Atsiliepe Maggie, o jos balse girdejosi sypsena. Kaip jai taip iseina visada buti linksmai?!

''Sveika! Am...norejau paklausti, kada mes eisime i ta restorana kartu su tavo draugais?'' Paklausiau ir isipatoginau lovoje.

''Astunta! Tikiuosi esi geroje nuotaikoje, nes mano kompanija tikrai labai nori su tavimi susipazinti''

''Taip as geroje nuotaikoje, sis viezbutis kazkas nerealaus, aciu labai'' as nusisypsojau vis dar negaledamas patiketi, kad uz viska del manes sumokejo. Ji visa laika buvo nepaprastai dosni.

''Saunu, atvaziuosime taves pasiimti su Luke pries astuonias, todel buk pasiruoses! Laikas bega greitai nespejus sumirgseti'' nusijuoke ji.

''Tiesa'' lengvai nusijuokiau ''iki pasimatymo Maggz!'' atsisveikinau.

''Inhaling you like a smoke'' • WIEWC 2 bookWhere stories live. Discover now