Charlie: „Jak to máš s Alexem!?"
Já: „Nechodíme spolu, ani jeden nechceme vztah. Oba dva totiž milujeme osoby, které o nás nejeví zájem.
Charlie: „Tak co teda celou tu dobu děláte?"
Já: „Hrajeme člověče nezlob se. " Co asi tak můžeme dělat?
Charlie: „Nekecej. Co spolu děláte!?"
Já: „Jsi vážně tak natvrdlý nebo to jenom předstíráš? " Blbe.
Charlie: „Spíte spolu. "
Já: „Bingo!" Že ti to trvalo.
Charlie: „Tekže je to vztah o sexu...Tohle si přece nikdy nechtěl. "
Já: „Možná chtěl, možná nechtěl. Nejsem jeptiška Charlie, mám svý potřeby." Jo, nikdy jsem to nechtěl jenže, co mám dělat? Stále čekat na tvou milost?
Charlie: „Stejně to nechápu."
Já: „Nejsi tu od toho, abys to chápal. Vlastně ti po tom nic není. " Vůbec nic.
Charlie: „No to teda je! Vždyť ze sebe děláš děvku! Seš Alexova děvka!"
Já: „Vypadni." Takže takhle mě vidíš? Jako děvku?
Charlie: „Ne, promiň, nechtěl jsem. "
Já: „Cos nechtěl? Nechtěls mě urazit? Proč ti na tom najednou tak záleží! Urážíš mě každy den a myslíš si, že se to nedozvím!? " Víš, jak moc to každý den bolí? ...Jasně,že nevíš.
Charlie: „Já."
Já: „Co ty? Je to můj život. A jestli chci šukat s Alexem tak s ním budu šukat. Tobě do toho nic není! " Ty spíš s Kate!
Charlie: „No to teda je! "
Já: „A co ti potom je? Taky ses neptal na můj názor ohledně té děvky! "
Charlie: „Takhle o ní mluvit nebudeš! Je to moje snoubenka!"
Já: „Tvoje drahá snoubenka nejspíš právě teď někde roztahuje nohy! "
Charlie: „To odvoláš!"
Já: „Ne! Každej to ví. Každej ví, že tě podvádí. To jenom ty seš slepej a nevidíš to! "
Charlie: „Lžeš!"
Já: „Tak se jdi přesvědčit! Jdi si za tou děvkou s umělejma kozama a mozkem velikosti hrášku! "
Charlie: „Taky, že půjdu!"
Já: „Pak za mnou ale nechoď s pláčem!"
Charlie: „O to neměj strach. Jedinej kdo zas přileze budeš ty, protože beze mě nemáš nikoho! I tvoji rodiče radši umřeli, než aby měli takovýho syna jako seš ty."
Já: „Tos přehnal. " Jak tohle můžeš říct. Jak můžeš?
Charlie: „Je to pravda, seš nula."
Já: „Tak už sakra vypadni! Vypadni a nevracej se! Už nikdy se nevracej! " Miluju tě a přesto. Přesto teď cítím takovou nenávist.
ČTEŠ
Nepouštěj
Short StoryCharlie: „Seš strašnej šprt, víš to? " Já: „Jsem si toho plně vědom." Charlie: „Měl by ses taky někdy odvázat." Já: ,„Mně se můj život líbí." Charlie: „Přece nechceš skončit sám, ne? " Já: „Mám přece tebe." Charlie: „Mám tě fakt rád ale ty jsi pr...