~ Kendine Gel Benliğim ~

40 9 12
                                    

Sancılar başlar aklına gelince saklayamazsın acını,haykırır bütün benliğin susamazsın ,unutamazsın,silemezsin onu ömrünün sayfalarından,kaldıramazsın kurduğu saltanatlığı ne çabuk unuttun o değil mi gönlünün 3 kıtasına hükmeden nasıl başa çıkarsın onla, nasıl savaşırsın? nasıl gücün yeter? Saçmalama KENDİNE GEL BENLİĞİM o senin sevdiğin sen ona kıyamazsın o sana kıysada cayır cayır yaksada ,gururunu yerden yere vursada hayır asla..

Kendine gel benliğim o değil miydi üstüne gelen şehirde gökyüzün, o değil miydi,marstaki oksijenin çöldeki suyun o değil miydi kutuptaki güneşin saçmalama lütfen.

Kendine gel benliğim o değil miydi kaainatın bütün renkleri,sevinç cümbüşün o değil miydi gözlerini gözlerine değdiremediğin,o değil miydi yanında bir kelime söyleyemediğin ondan güzel bir kelime bulamadığın içinde saçmalayıp dışa yansıtamadığın..

Kendine gel benliğim kötü söz yakışmaz sana,iyi sözlerin var daha hem naptı ki sana sadece seni severken başkasına gönlünü kaptırdı,olabilir.Her ihtimal olabilir,sabaha kadar yatakta düşünebilirsin,ağlayabilirsin,susabilirsin,her şeyden bıkabilirsin,umutlarından vazda geçebilirsin,aşk bu ne sandın o kadar kolay mı ? Kolay mı benliğim? 

Konuşsana.

Sende git dünya ne yöne gidiyorsa , git bırak beni burada.

twitter= suleyman_tn

Arka SözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin