4. Kapitolka - Sexuálny život

105 2 5
                                    


Ahojte deti moje.

Dúfam, že ste Nový rok oslávili poriadne a primerane! Samozrejme, že na svete sú aj kurvy ktoré prejebali celú noc a minimálne 9 krát od desiatej večer do siedmej rána vymenili sexuálneho partnera a šťastne rozdávali pohlavné choroby lebo do piče je ťažké si kúpiť pár balíčkov kondómov. Už teraz ľutujem nemocnice a kliniky o 9 mesiacov lebo budú mať také prejebané nemocničné izby že ani keby štát dal 100%-tný príspevok na výstavbu nových nemocničných izieb tak by to ani o desatinu percenta nepomohlo lebo prijebané deti na ktoré rodičia nemajú čas musia skákať na kokotoch už v takomto veku. Pán Satan nás ochraňuj na Valentína. Už teraz mi je ľúto upratovačiek v hoteloch po celom svete ktoré budú musieť vyzliekať a upratovať posteľnú bielizeň od prischnutého semena a vytečených píč a dopredu vyjadrujem úprimnú sústrasť všetkým panenským blanám.

Ok najebať som sa už stihol tak môžme ísť k samotnej kapitolke. A nie kurva nepísal som tamtú srdcervúcu kokotinu kvôli tomu že by som žiarlil že som aj ja nenapustil nejakú kurvu ale preto, že už fakt ma nebaví čítať články o stále rastúcich ľuďoch infikovanými pohlavnými chorobami. Peace.

Ako som už napísal, dnešná kapitolka bude o sexuálnom živote. Asi sa všetci zhodneme na tom, že sex je naozaj super vec. Je to brutálne, keď sa môžete s druhou osobou do seba na pár chvíľ dostať a užívať si obaja toho dokonalého pocitu. Tak isto ako môžu mať pohlavný styk heterosexuálni ľudia, tak isto ho môžu mať aj homosexuálni, bisexuálni, etc etc a do piče s vyjebanou cirkvou, ktorá odcudzuje inak orientovaných ľudí ako sú heterosexuálni lebo je to vraj proti prírode. Hej do piče ale myslieť si že vesmír stvoril niekto kto kurva ani neexistuje a prvé dievča stvoril z rebra nejakého chlapca to je úplne normálne že? Mali by sa dať liečiť všetci čo si toto myslia.

Ale tak späť k téme sexu. Treba si ho užívať, kým sme mladí. Nie zas príliš mladí, narážam na dievčatá v prvej časti kapitoly. Ale keď máme už 15, 16 a viac rokov mali by sme s tým začať až pokým budeme vládať. A verte mi, keď budeme už v dôchodkovom a postaršiom veku, tak ta sila na sex postupne bude ubúdať a už si nikdy nezajebeme. Takže hovorím vám, užívajte si sex kým môžte. Nie je nič krajšie, ako vedieť, že robíte dobre tomu druhému človekovi a že máte spojené telá a tvoríte celok až pokým sa neoddelíte. Na sexe je super to, že aj keď ho máte každý deň, nikdy vás neomrzí. Je tam toľko toho čo skúšať, rôzne a rozmanité polohy, ktorých je naozaj skoro nekonečno, cez miesta kde robíte sexuálny akt až po počet ľudí, ktorí sa aktu zúčastňujú. Naozaj je tam toho na skúšku veľa a treba vyskúšať čo najviac.

Pre dnešok sa s vami lúčim a vidíme sa pri ďalšej kapitolke!


Kvapky dažďa vo mne...Kde žijí příběhy. Začni objevovat