Dagen med fie

1K 22 2
                                    

Jeg vågner stille og roligt med at mit klamme vække ur skriger, det idag jeg skal se fie efter 3 måneder hun har været ude og rejse i 3 måneder i new York fordi hendes far havet noget arbejde der nede.
Inde jeg starter med at fortælle om mit single liv så skal i måske hvide noget om mig,
For ca 3 år siden skrid min far fra mig og min familie, så i de 3 år har mig og min mor og søster levet livet sammen, er meget glad for det vi bor i en hus i Hellerup, min søster hedder Julia og er 11 år gammel min mor er 36 år hun er virkelig ung og hun er med på moden det jeg elsker ved hende er at hun forstår mig fuldt ud og vi har et virkelig tæt forhold til hinanden.
Jeg 17 år går på gammel hellerup gymnasium, 2g. Nå men ja det var det om mig, fie kommer omkring kl 14 og kl er omkring de 10 jeg for spillet lidt på min mobil, tjekke de sociale medier.
Jeg for taget mig sammen til at gå ned og lave mig noget morgenmad.
Jeg går ned, for lavet et par pandekager, laver noget kaffe og tager det med op.

 Der nu gået ca omkring de 3 timer og jeg har fået taget tøj på været i bad og spist min morgenmad, min mor er taget hjem til sin veninde og min lille søster er sover hos hendes veninde, så mig og  fie har huset for os selv

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Der nu gået ca omkring de 3 timer og jeg har fået taget tøj på været i bad og spist min morgenmad, min mor er taget hjem til sin veninde og min lille søster er sover hos hendes veninde, så mig og fie har huset for os selv.
Jeg sidder i stuen og venter på døren bliver banket på så fie er her.
Det banker på døren og jeg for åbnet døren løber op i hendes arme og så står vi og krammer i ca 2 min
"Fuck jeg har savnet dig " siger jeg
"Ilm smukke" siger fie
"Nå mødte du så nogen fyre i nem York" griner jeg hahaha
"Ja omg der var den her dreng han var på tur med sin familie han var vold lækker fik hans navn han hed Anthon" skriger hun
" omg fik du et billede af ham"
"Nej ahah fik ikke et billede"
Mig og fie har hygget der gået ca de 4 timer og lige nu sidder vi i sengen og har det skide sjovt og snakker.

 Det banker på døren og jeg for åbnet døren løber op i hendes arme og så står vi og krammer i ca 2 min "Fuck jeg har savnet dig " siger jeg "Ilm smukke" siger fie "Nå mødte du så nogen fyre i nem York" griner jeg hahaha "Ja omg der var den her dre...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-------------------------------------------------------
Hej allesammen
Håber i kan lide det første kapitel
Skriv gerne forslag til historien!

Under 18 ~ CITYBOIS Where stories live. Discover now