Jeg vågner stille og roligt op idag er det fredag jeg skide glad skal først møde kl 10 så kan sove længer og fri kl 14 og så senere på dagen fest hos Ditlev
Jeg tager min mobil kigger på den og ser hvad kl er den er 8 jeg skal først møde kl 10 så jeg kan vel godt en time længer jeg ligger mig til at sove igen og falder i søvn.Jeg vågner op til lyden af min mobil som ringer fuck tænkte jeg, jeg kigger på min mobil ser kl 9:30 og jeg har en halv time til at gøre mig klar og tag i skole. Jeg skynder mig op løber ned på toilettet børster tænder tisset af. Og løber op igen på værelset skifter et et af min sæt jeg kan ik nå noget pænt idag. Jeg kan ingen gang nå min makeup, jeg for taget tøj på tager min taske min mobil for taget sko på tag en banan spiser den på vej i skole. Og går ud af døren.
Jeg når hen på skolen 9:55 det meget godt jeg går hen til klassen går ind og sætter mig på min plads. Celine er en af mine gode veninde hun er gode venner med hele Bois og hun er også med til de fester jeg er til med Bois. Hun kommer hen til mig "heeej stella godmorgen" siger hun og krammer mig "Heej Celine godmorgen" jeg krammer tilbage hun sætter sig ved siden af mig og læren kommer ind. Timerne går meget hurtigt vi for fri og aftalt at Celine tag med mig hjem, på vej hjem snakker vi "hvordan går det med dig og Thor" siger hun
"Det går meget fint jeg lidt bange han skal til Belgien i 2 måneder tænk hvis han finder en pige der henne eller jeh kommer til at gøre noget dumt imens han er på ferie" " kender Thor for godt han kan ik finde på at finde sig en ny imens han er sammen med dig" siger hun og smiler
Vi når hjem jeg låser døren op, vi går ind for taget vores overtøj af. vi for bestil pizza og venter på de kommer imens sætter vi os ind i stuen. "Hvordan går det med dig og Anthon havet i ik noget?" Griner jeg
"Næh han valgt sku fie din veninde frem for mig så hvorfor skal jeg bruge min tid på ham haha"
Din Dong "pizza" råber jeg og kigger på Celine hun griner jeg løber hen til døren og for betalt for dem og tager dem med ind i stuen. Jeg tager pizzaerne med ind i stuen vi spiser pizza imens " vi skal snart gøre os klar Ditlev fest er snart" siger jeg og spiser videre Celine nikker. Min mobil Bibber "thor har skrevet" siger jeg og røre mine fingre for at se hvad han har skrevet "Hvad skriver han" siger Celine "han spørg bare hvad tid vi er hos Ditlev og om han skal hente os" "Hvad svare du" "jeg skriver bare vi kommer selv og er hos ham kl 19" jeg fik skrevet det og slukket min mobil og spiste videre.Kl er 19 vi har fået gjort os klar vi går ud af døren jeg låser den "jeg glæder mig" siger jeg på vej ned til Ditlev hus "glæder mig os skal drikke mig stiv" Griner Celine "ahhaha" vi når hen til Ditlev. Vi går hen til døren banker på "eyyy heej piger godt at se jer" råber Ditlev han krammer os man kan godt fornemme han er fået lidt at drikke "er Thor kommet" spørg jeg og tager min jakke af "ja og han er godt i gang med emeli ahhaha" jeg giver ham wtf blikket Hvad mener han med at de godt igang jeg kigger på Celine hun ligner også en som tænker wtf. Vi går ind i stuen de allesammen sidder rund om bordet, Thor sidder sammen med emeli tæt i sofaen sammen med de andre han ser mig og går hurtigt hen til mig "Hej smukke" siger han og krammer mig og kysser min mund. Jeg hiver ham med ud på gang "Hvad mener Ditlev med at du godt igang med emeli" "han er fuld du kan ik regne med hvad han siger" siger han og kysser min panden "thor jeg mener det seriøst" "stella jeg rejser om 2 dage lad nu vær med at ødelægge det jeg vil gerne nyde de 2 sidst dage med dig" han krammer mig vi stå lidt "jeg elsker dig" visker jeg han kysser min panden igen "kom" han hiver mig med ind i stuen. Vi sætter os ned jeg for krammet alle dem der var kommet, Anthon, teo, maxi, Lauge, Ditlev, Maria, munke, Jacob, Carl, Emeli, emma og så self Celine. Mig og Celine har altid hadet emeli men jeg nød til at kramme hende for det vil være ondt hvis jeg krammede alle undtagen hende. Jeg for hældt noget vodka og fanta ned i en kop.
Kl er 2 om natten vi alle har fået skide meget at drikke vi står allesammen på dansegulvet og danser tæt på af hinanden "det er det der hovedet spring i hendes fisse" råber vi allesammen jeg flad af grin jeg kan næste ik står på mine egen ben jeg går hen i sofaen den eneste som sidder der er emeli jeg ligeglad med hende jeg sætter mig hen i sofaen. Thor kommer hen og kigger på mig " er du træt" jeg nikker "kom vi går i seng" han hiver mig med oven på i en af gæste værelserne, vi går ind jeg for taget mit tøj af og ligger kun i g-stregn jeg tog min bh af det ubehageligt at sove i den. Mig og Thor ligger os ned i sengen han ligger dynen over os "Godnat min prinsesse" siger han og kysser min pande han ligger sig helt ind til mig jeg falder i søvn med thor i armene.
-----------------------------------------------------------
Heeej allesammen så kom der et nyt kapitel ud jeg håber i kan lide det husk at like❤
STAI LEGGENDO
Under 18 ~ CITYBOIS
FanfictionDen her historie handler om 17 årig stella. Hendes forældre er skilt Hun ser ikke sin far men hun bor sammen med sin mor og hendes lille søster på 11, Stella tager til en fest, sammen med en af hendes veninder, hun møder 2 drenge! Kærelighed, dra...