Jeg bliver vækket af min mor som vækker i mig
"Kom så stella du skal i bad kl er 12 thors familie er her om 4 timer" siger hun og går ud af døren jeg for taget mig sammen til at stå op.
Jeg for tjekket de socale medier og skrev lidt med Thor, jeg går ud på toilettet tager mit tøj af tænder for det varme vand og lad det køre ned af min krop. Jeg for tænkte på hvad der kommer til at ske idag? Tænk hvis Thors mor slet ik kan lide mor eller tænkt hvis Thors mor synes dårlig om mig eller tænk hvis mor ik kan lide Thor og jeg må ik have kontakt med ham? Jeg faktisk ret nervøs for hvad der kommer til at ske idag.Jeg går ud af badet for taget mit tøj på og lagt noget makeup.
Efter jeg havet gjort mig klar gik jeg ned i stuen så tv med Julia, "skat tror du at de kan lide champagne eller vin" råber min mor ud fra køkkenet "tror det bedst med vin" råber jeg tilbage.
Kl er 15:55 thors familie kan være her når som helst. Jeg har fået set tv snakket med min mor om Thor og alt muligt. nervøsitet stiger mere og mere i mig, pludselig banker det på døren fuck tænkte jeg det thors familie, jeg smiler til min mor tegn til vi går ud og åbner sammen, vi går ud i gang hen til døren, min mor åbner døre "Hej Anja" siger min mor og giver hånden til Ulla "Hej Ulla" vi for hilst og alt muligt vi sætter os ind i stuen, jeg kan se på Thor han ser nervøs ud, Thor kyssede mig ude i gangen, jeg visker til ham "du skal ik være nervøs" siger jeg og ligger min hånd på hans lår.
Der gået ca 2 timer og nu skal vi til at spise vi sætter os rundt om bordet Ulla og min mor er blivet gode venner allerede det jeg glad for. krista og Julia og Karl kendte vist allerede hinanden de går i parallelklasse.
Vi sætter også på bordet voksne drikker noget vin jeg drikker ik så meget kun en lille smule
Pludselig siger min mor "nå Thor fortæl lidt om dig selv jeg vil gerne hvide hvad min svigersøn går og laver Ahha"
"Jeg hedder Thor 17 år gammel jeg er jo medlem af Citybois så for det meste er jeg i studiet og spiller musik og så 1-2 gang om ugen er jeg i skole for jeg vil gerne have en uddannelse og så ja jeg elsker at feste sammen med venner og stella haha" siger han
Jeg smiler og kigger på ham "du lyder som en frisk fyr pas på stella" siger min mor
"Self jeg skal nok pas på hende" siger han og smiler "jamen stella så vil jeg også høre lidt om dig" siger Ulla og griner lidt
"Jeg hedder stella 17 år går på Hellerup gymnasium tænker meget på skolen fredag og lørdag så fester jeg, elsker at være sammen med mine venner og Thor self og ja så elsker jeg at være på ferie haha" siger jeg og smilerVi har fået spist hygget og snakket thors familie er på vej ud af døren jeg for krammet Ulla krista og Karl. Jeg kysser Thor på munde og siger farvel.
Thors synsvinkel:
Vi på vej ud i bilen jeg sætte mig foran jeg glad for at mor og Anja er faldet godt sammen,
Vi på vej hjem mor tænder for bilen og køre "hende stella lyder som en sød pige hold fast i hende" siger min mor og klapper mit lår "det skal jeg nok" siger jeg vi når frem jeg skide træt jeg skriver godnat til stella for børste tænder skifte tøj til nattøj og ligger mig ind under dynen imorgen skal jeg nemlig tideligt op skal i studiet med Anthon hele dagen.
Jeg falder i søvn med stella i tankerne.Næste dag
Jeg vågner op af min vække ur biber
Jeg står op går ud på toilettet tisser går ind på værelset igen min mor har lagt noget morgenmad på bordet for spist det og lagt noget makeup og for taget tøj på tager min taske og mobil og gik imod gym.Jeg når hen på gym går igennem gangen når hen til klassen træder ind og som regnet kommer Fiona hen til mig og sætter sig foran mig og begynder med at sige lort og pis " nej stella har du fået en kæreste"
"Øhm ja og er du sød at gå " siger jeg og sætter mig "hvem er han så"
"Hvad rager det dig" siger jeg
Teo kommer hen til mig krammer mig og siger "hvad sker der"
"Fiona vil så gerne hvide hvem jeg kommet sammen med " siger jeg og laver dræberblikket imens jeg kigger op på Fiona.
Teo ligger en arm rundt om mig og siger "hun er kommet sammen med Thor farlov du hørte Thor farlov ham du vild med" siger han og smiler og laver det der frække blik og går en til sin plads Fiona rækker fuck til mig og jeg vinker og smiler og læren kommer ind og timen starter.Læren forklare og jeg orker ik at følge med så jeg vælger at skrive til Thor
Stella/ dig: Heey smukke
t: hva så din lækre pige
S/dig: du ved Fiona hende jeg fortalte om gæt hvad hun lige har spurgt mig om
T: åå nej hvad nu med den sindsyge pige hvad vil hun dig?
S/d: haha nej nej ik noget ondt hun sagde sådan hvem er din kæreste så fortalt jeg hende at det var dig så blev hun sur og lavede fuck finger til mig ahhaha pigen er mærkelig
T: pigen er fucking mærkelig husk hvis hun gør dig noget så skriv eller sig det til Teo eller maxi
S/d: self må smutte ses love you
T: ses love you 2Klokken ringer ud til spise pause jeg ik rigtigt sulten og jeg orker ik at gå jeg for træt så jeg åbner min MacBook går ind på Netflix og ser noget Netflix i pausen.
Skole dagen er omme jeg skide træt jeg når hjem og med det sammen går jeg op på mit værelse og ligger mig til at sove jeg ligger min mobil til at ringe om 2 timer så jeg er vågen kl 18.
Thors synsvinkel
Jeg i studiet med Anthon, Sylvester har bedt om at skrive nogen noter ned til en ny sang vi for skrevet et Par noter ned og gjort det hele færdigt vi har en lille pause, "skal vi gå i 7eleven" spørg Anthon
"Ja jeg sulten" siger jeg
Anthon og Sylvester snakkede om musikken på vej ned til 7eleven jeg går hen til køleskabet og tager en cola ud går op til kassen køber den og nogen pølsehorn. Imens vi på vej ned til studiet bliver vi stoppet op af nogen af vi for taget et billede med dem og gik ned til studiet.
Vi går ind Anthon og jeg sætter os i sofaen pludselig spørg Anthon mig "Leif hvordan har du tænkt dig at sige til damen du skal til Belgien i en hel måned" jeg ved det virkelig ik men jeg har tænkt mig at hente hende for skole i imorgen så tager vi hjem til mig så fortæller jeg hende det der"
Siger jeg
Jeg har helt glemt at om 1 uge tager jeg til Belgien og jeg har ik fortalt stella det i nu, jeg glæder mig til at se min far igen og min familie i Belgien. men jeg kommer til at savne stella have hende i mine arme.Vi har været i studiet i 7 timer nu og jeg pænt træt Sylvester køre os hjem. " så Thor så er vi ved dit hus tak for idag ses imorgen kl 16" siger Sylvester
"Vi ses" siger jeg og krammer dem begge og stiger ud af bilen jeg går med det sammen op på mit værelse ligget min mobil til opladning går ud på toilettet, børstet tænder og tisset af og så tilbage i min seng og så falder jeg i sølv.-----------------------------------------------------
Heeej allesammen tusind Takk for 900 læser
Håber i kan lide historien skriv gerne forslag❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Under 18 ~ CITYBOIS
FanficDen her historie handler om 17 årig stella. Hendes forældre er skilt Hun ser ikke sin far men hun bor sammen med sin mor og hendes lille søster på 11, Stella tager til en fest, sammen med en af hendes veninder, hun møder 2 drenge! Kærelighed, dra...