Morgenmad og tømmermænd?

318 14 0
                                    

Jeg vågner op af lyden af nogen som griner jeg kigger til siden og ser Thor ik ligger der mere, jeg tager min mobil og ser hvad klokken er 13 shit mumler jeg stille for mig selv, jeg for tager mig sammen til at stå op jeg tager thors hættetrøje som ligger på gulvet og hans jogging bukser på, og ligger mit hår op i en knold.
Jeg åbner døren og går nede under som glæde sidder de allesammen og spiser morgenmad og self sidder Thor tæt ved siden af soen Emeli fuck hun gør mig sur, de sidder allesammen i køkkenet "godmorgen skat" høre jeg Thor sige jeg kigger på ham og smiler jeg har ik rigtigt lyst til noget så jeg sætter mig ind i stuen alene jeg sætter mig i sofaen og tænder for tv'et ruller lidt rundt der ik noget spænende i tv'et så jeg slukker for det og tager min mobil op og går på insta. Jeg kigger på hvad folk har lagt ud jeg ligger mærk til ar emeli har lagt et billede ud af Thor som smiler og foran ham er der morgenmad og hun har tagget de andre på billedet og skrevet "morgenmad og tømmermænd med de dejligste" det gør mig ret sur 1 den eneste som er på billedet er Thor 2 hun har kun tagget Thor og de andre hvad med mig?. Jeg sidder lidt og spiller på min mobil til sidst for jeg taget sammen går oven på tager thors tøj af tager det tøj jeg havet på fra igår og går neden under igen, jeg stikker mit hovedet ind til dem som sidder i køkkenet "Ehm jeg tager hjem nu vi ses" siger jeg og skynder mig ud af døren jeg ligger mærk til at Thor kigger undrende og går efter mig jeg når lige ude af døren indtil jeg høre en hæs stemme bag ved mig råbe "stella vent lige " jeg kigger tilbage og ser det Thor han kommer løbene i bare tær imod mig, med en forpustet og hæs stemme siger han "hvad sker dig er du okay hvorfor tager du bare hjem" Jeg kigger op på ham i starten ved jeg ik helt hvad jeg skal sige til sidst røger det ud af min mund " der sker så meget i mit liv her pt vil gerne hjem og tænke"
Han hiver mig ind i et kram han kysser mit hår  og står og krammer mig midt på Gentoftegade foran Anthons hus vi står i lidt tid og krammer  indtil jeg siger "hop ind med dig du fryser sikkert" han smiler og siger "hvis der noget du har brug for så skriv eller ring så skal jeg nok være der" jeg smiler og kysser ham på kinden.
Jeg går imod Bernstorffsvej station.  Jeg når hen lige til tid kan se at mit tog køre ind på perron  jeg løber op af trapperne for tjekket ind og går ind jeg sætter mig ik det alligevel 1 stop.

Jeg når hjem efter 15 min jeg låser døren op og råber "nogen hjemme"
"Hej skat hvordan går det" siger min mor som er på vej til at kramme mig jeg krammer self igen og svare "har det godt hvad med jer"
"Dejligt"
Siger hun og smiler jeg går oven på op på mit værelse jeg ligger min mobil til opladning og smutter ind i bad. Jeg tager mit tøj af går ind i badetkaret og kaster en blå bath bombe så vandet bliver blåt jeg venter lidt til den er smeltet bomben og går ind og sætter mig jeg kan virkelig godt lide det det ret pænt jeg tager mine ben op i luften og så man kan se det blå vand tager et billede af det og ligger det på insta med teksten "livet er hårdt og kort💔😪"
Jeg poster det og der går ik mere end 10 sekunder og alle mulige citygirls har skrevet kommentarer
Er dig og Thor slået op?
Hvad sker der?
Er du okay?
Jeg tænker ik så meget over det jeg slukker min mobil og så bader jeg færdigt. Jeg går ud af badetkaret tørre mig og tager min morgenkåbe på, jeg går nede under og der dufter skide godt af mad jeg går ind i køkkenet " mmm der dufte godt" min mor smiler og siger "der mad om 5 min" jeg smiler og går ind i stuen til Julia "Hej julle hvornår har du lyst til at vi går sammen ud og hygger" " Uhh hvad med på næste lørdag" vi for aftalt det og så kalder min mor, mig og Julia går sammen ind i køkkenet og sætter os på en plads.

Der nu gået ca et par time jeg har fået hygget med min familie med nogen Netflix og slik det var hygget jeg savner lidt at være sammen med min familie, "jeg smutter oven på jeg ret træt" jeg for sagt godnat til dem og smutter oven på jeg har ik været på min mobil i så lang tid idag jeg kigger igennem på min skærm om der boet spænende en besked fra Thor er der jeg taster min koden ind og trykker på messenger og så på Thor farlov han har skrevet "kommer du imorgen tideligt til lufthavne vil gerne sige farvel til dig på en god måde du ved jo jeg rejser imorgen tideligt❤️ og håber du okay det med idag jeg ved godt hvorfor du gik det fordi du så mig og emeli sidde sammen om morgen men jeg forstå dig godt håber du okay ses vi imorgen smukke?"
Et kniv stikker mig i hjerte jeg smider min mobil på min seng og kaster mig selv på sengen
Hvad fuck skal jeg svare ham han rejser imorgen emeli kommer sikkert også til luftenhaven kunne dø lige nu. Til sidst tager jeg mig sammen til at svare ham " Hej Thor..... du har ret du kender mig ja jeg tog hjem fordi emeli du ved også godt selv vi ik er lige de gode venner.... men self jeg skal nok komme imorgen jeg vil jo gerne sige farvel til dig på en god måde du min kæreste og jeg ser dug først igen om et par måneder hvad tid skal jeg komme?❤️" jeg sender beskeden og går ud på toilettet for at børste tænder  imens må jeg håbe Thor ser beskeden.
Jeg for børste tænder og går ind på mit værelse ligge enig i min seng og tager min mobil Thor har svaret jeg trykker ind på beskeden og han har skrevet "årh yes min pige svaret mig var bange for du ik gad at se mig længer efter det idag men er glad for du vil komme, vi er i lufthavne ca kl 7 så du kan komme kl 6 tror også vi er der der ca og jeg lover dig emeli har jeg sagt til at hun ik skal komme imorgen og hun kommer ik imorgen"
Jeg meget glad for han har sagt til emeli at hun ik skal komme så ved jeg af jeg ik skal være så sur jeg slukker for min mobil og slukker for lyset og ligger mig stille og roligt til at sove.

----------------------------------------------------
Hej allesammen så der et nyt kapitel ude jeg har fået min mobil igen og jeg kommer til at ligge nye kapitler ud som jeg plejer. Tusind tak for 1,45k ❤️

Under 18 ~ CITYBOIS Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang