Seznámení se mnou

49 1 0
                                    

Tak co bych o sobě řekla? Jmenuji se Ariana Parkerová. Zdá se vám to jméno zvláštní? Mě taky,ale mám ho po své prababičce. Je mi 24 let a bydlím v LA. Pracuji ve velmi velké podstatné,hlavní a nejuznávanější firmě zabývající se architekturou.

Mám do půlky zad dlouhé ve zvláštním odstínu rudé vlasy a netypicky smaragdové oči. Jsem docela drobná,ale po své matce mám řekněme bujné poprsí.

V mém životě mi nechybí ani tři nejlepší kamarádky. Jsou to Amber,Melissa a Elis. Všechny jsme jiné a zároveň stejné.

Od rodičů jsem se odstěhovala před třemi lety,protože bydlí v New Yorku a můj sen byl být velmi uznávanou architektkou. A jelikož mám ještě staršího bratra,který bydlí poblíž jich,tak je můj odchod tolik nezasáhl.

A jak už to tak v mém věku často bývá,tak mi schází dost podstatná věc. Ano láska. Před dvěma měsíci jsem ukončila " vztah". Šlo jen o sex a mě chyběl milující člověk po mém boku.

No a moje povaha. Jsem hodně,ale někdy opravdu hodně střeštěný člověk. Ráda provokuju( hlavně může),nejsem typ holky co hned letí chlapům do postele,což znamená,že nejsem lehko dosažitelná(teda většinou). A dokážu být i rozumná,což je teda co říct.

Svou povahou se nejvíc podobám Mel,Elis je ta rozumná a Amber je od všeho trochu. A jsou stejně staré jako já.

Doufám,že můj život si už dokážete představit.





Ahoj zdravím vás u tohohle příběhu. Předem informuji,že kapitoly budou delší tohle byl jen takový úvod.

Na obrázku máte Arianu.

Omlouvám se za chyby.

Mám vás ráda<3

Můj &quot;Pan Božský&quot;Kde žijí příběhy. Začni objevovat