Gudubet çiftliği diye geçen bu mekan 30 ila 40 yıl evvel o zamanların en görkemli çiftliklerinden birisiymiş . Burada bir düğün olmuş . Düğün olup bittikten sonra bir süre sonra damat üzüm bağlarının sardığı ağaca üzüm toplamak için çıkmış.Kaderin bir sonucu olarak ağaçtan düşen damat belini kırmış . Olay yerinde
son nefesini vermiş .Damat ölmeden önce eşi hamileymiş . Ölümünden sonra ise bir kızı olmuş.Kocası ölen kadına köylüler dul hatun demeye başlamış. 2 yıllık süre zarfında, 2 yaşına gelen kız çocuğu evin su deposunun içerisine düşmüş ve boğularak ölmüş. Kısa bir sürede hem kocasını hemde kızını kaybeden dul hatun kendini konağına kaptmış. Bir süre sonra köyde küçük kız çocuklarının ve bebeklerin kaybolduğu haberleri yayılmaya başlamış. Olaylar okadar çok büyümüş ki bu olayların ardında kimlerin yada kimin olduğu bulunamıyormuş. Köylüler gün geçtikçe daha tedirgin oluyor çiftler ise çocuk yapmaya korkar hale geliyormuş.Aslında küçük kızlar kaybolmuyordu… Kendi kızının boğularak ölmesinden sonra şizofreniye bağlayan dul hatun, köylülerin küçük kızlarını ve bebeklerini kaçırarak su deposunda boğarak öldürüyormuş.Tıpkı boğularak ölen kendi kızı gibi başka insanların çocuklarınıda kuyuya atıp onların ölmelerini izliyormuş. 2 yıl boyunca 48’den fazla bebeği ve küçük kız çocuğunu boğarak öldürmüş. Bunların cesetlerinide çiftliğin bahçesine gömmüş. Bu süre boyunca kimse dul hatundan şüphe duymamış. Köylüler dul hatunun sorunlarının olduğunu zaten biliyorlardı. Fakat bu kadar ileriye gidebileceğini tahmin etmemişlerdi. Sonrasında bir şüphe sayesinde dul hatunu takip eden bazı insanlar bu kaybolma sebeblerininin dul hatun yüzünden olduğunu düşünmüşler. Ve Bütün bunları dul hatunun yaptığını sonunda öğrenen köylüler , çiftliğe gelerek dul hatunu kendi konağında asarak öldürmüşler.
SONRASINDA YAŞANAN PARANORMAL OLAYLAR
Bazı zamanlar, yağmur yağdığı vakit çiftliğin bahçesinden farklı farklı ağlama sesleri duyuluyor, kimi zamanda gülen bebeklerin sesleri yankılanıyormuş… Kimileriyse bahçede koşuşan küçük çocukları ve kucağında bebek tutan dul hatunu görüyormuş. Köylüler artık çiftliğin yakınlarından bile geçemez hale gelmişler. Korkunç sesleri işitenlerden kimileri aklî dengesini kaybetmiş kimi ise köyü terk etmek zorunda kalmış…