Bölüm 1 - Yeni okul

1.1K 32 2
                                    

Violetta bir sabah uyandı.Hava karanlıktı çünkü hava soğuktu. Dışarıda yağmur yağıyordu. Uyanır uyanmaz telefonunu açıp saate baktı 'Lanet olası çalar saatt!!' dedi ve acelece yataktan kalktı.Evet! Okula geç kalmıştı. Hemde ilk günden.. Bu yüzden bütün okullardan atılıyordu ve bide kontrol edemediği siniri yüzünden... Yeni bir kasabaya taşınmaşlardı Violetta ve ailesi... Babası buraya gelmemelerini istiyordu.Nedenini sorunca ise cevap vermiyordu 'Sadece orayı sevmiyorum' diyordu.Aslında gerçektende burası çok karanlık ve tenha idi. Sanki hiç insan yokmuş gibi... Babası her ne kadar istemesede başka şansı kalmamıştı. Violettanın tek atılmadığı okul bu kasaba gibi küçük şehirdeydi...Violetta 2 gün önce çok değişik bir okula kayıt olmuştu. Herkes Violetta okula kayıt olmaya giderken tip tip bakıyorlardı.....

Violetta hemen dolabının önüne geçti ve acelece dolabını karıştırdı. Neyseki annesi yoktu,(işe gitmişti) olsaydı Violettaya çok kızardı.Rastgele kıyafet seçti Violetta. Bir bluz,bir hırka,birde dar paça pantolon..Çantasını ve anahtarlarını alıp aceleyle evden çıktı.Kahvaltı yapmamıştı okulda bişeyler atıştırırım diye düşündü...

Yağmurdan dolayı hava karanlık ve soğuktu.Sokaklar tenhaydı çıt bile çıkmıyordu,arabada yoktu. Violetta saatten dolayı diye düşündü oysaki alakası bile yoktu...

Violetta korkak adımlarla yolda yürüyordu. Yanında biri geçti gibi oldu.Bir karanlık bulut...Violetta korkmaya başlamıştı hatta çok korkuyordu... Koşarak oradan uzaklaştı...

**

Violetta sonunda okula geldi.Büyük kapının önünde durdu.Okul çok korkunç bir görüntüdeydi.Filmlerdeki korkunç okullar gibi...Violetta kendini küçümseyip kendi kendine'Öyle şeyler sadece filmlerde olur Violetta çok film izliyosun!' dedi ve okula girdi.Sanırım ders zili çalmıştı çünkü koridorlar boştu.Bir sınıftan çığlıklar geliyordu ve öğretmenin bağırma sesi... Violetta 'Bu ne yaa' der gibi bir bakış attı ve gitti.Koridorlarda merdiveni buldu.Yukarı çıktı.Duvarlardaki tabelalar sayesinde 11.sınıf koridorunu buldu.Violetta 11-F sınıfındaydı. Sınıf tabelalarına baktı '11-A,11-B,11-C,11-D,11-E vee 11-F hah! işte bu sınıf!!' dedi ve kapıyı açıp içeri girdi.Öğretmen ders anlatıyordu.Öğretmen duraksadı ve Violettaya baktı

'Meraba canım;Kimi arıyodun?' dedi ses tonu çok hoştu ve tatlı bir bayandı.

'Ben bu okula yeni geldim.Sanırım bu sınıftayım' dedim

'Violetta mısın sen?' dedi.

'Evet! Violetta Castillo' dedim ve gülümsedim sonradan konuşmama devam ettim

'Geç kaldığım için özür dilerim çalar saatim çalmadı ://' dedim Öğretmen bana baktı gülümsedi.

'Havada karanlık zaten olabilir(gülümsedi) Boş bir yere geç tatlım ' dedi gerçekten çok hoş bi bayandı.Kahverengi saçları olan bir kızın yanına oturdum.Güler yüzlü bir kızdı ve benimle hemen konuştu ' Meraba Violetta ben Francesca . Okulumuza hoşgeldin.' dedi ve gülümsedi.

'Meraba Francesca. Tanıştığıma memnun oldum' dedim ve gülümsedim oda gülümsedi ve dersi dinlemeye başladık.Her ne kadar hoş bir bayan olsada öğretmen öğretmendir ve derste sıkıcıdır. Violetta ders dinlemekten nefret ederdi.Ders dinlememeyi alışkanlık edinmişti.Babası onu okutmak için bir sürü öğretmen tutmuştu ama nafile...Violetta kariyerini böyle belirlemişti zaten...Violetta kafasını sırasına koydu ve uyumaya çalıştı...

**

Teneffüs zili çalmıştı.Violetta her öğrenci gibi bu zilin çalmasını çok sevinmişti. Zaten bayadır zaman tuttuyordu .)) Zil çaldığında francesca Violetta ile konuşmaya başladı.

'Dersi hiç dinlemedin ://' dedi

'Ders dinlemek benim doğama aykırı Francesca... Bu çok sıkıcı nasıl yapıyorsun saatlerce ders dinlemeyi?'

' Benimle takılırsan öğrenirsin' dedi ve kolumdan çekerek beni okulu gezdirdi.

**

'Burası kantin... Şu gördüğün masada oturanlar okulun havalıları kendilerini bişey sanarlar...Aralarında Leon adında bi çocuk var .)) Gerçten çok tatlı biri ama malesef sevgilisi var .// Leon takıldığı çocuklar kadar havalı değil ama oda onlardan .DD ' dedi Leon dediğinde gözünün içindeki ışıltıyı görmüştüm. Sanırım hoşlandığı çocuk Leon idi.

'Merak ettim şu Leon'u birgün  banada göstersene .DD' dedim merak etmiştim çünkü ...

'Bakıyım... O masada değil sanırım sevgilisyle .//' dedi üzülmüş gibiydi ama o güzel bi kızdı Leon denen kişi belki ondan hoşlanırdı ha! .d.d.d

'Hangi sınıfta Leon?' dedim

'Bizim sınıfta derste gösteririm istersen .))' dedi

'Olur..' dedim 

'Leon tatlı iyi hoş ama ne yaptığı belli değil.. Yani o anlamda değil yanlış anlama..Gizemli biri yani...Bi bakmışsın burda Bi bakmışsın orda.. Değişik biri yani .DD' dedi anlatmalarına göre git gide merak etmiştim Leon'u...Değişik insanları severim..Bakmışsın arkadaş oluruz ha! .DD

'Hernese hadi gidelim istersen' dedi Francesca

'Olur gidelim' dedim ve beraber aynı anda arkamıza döndük ve karşımıza birden bire biri çıktı... Yakışıklı bi çocuktu... Gözlerimin içine baktı ve bana;

'Hoşgeldin yeni okuluna Violetta .))' dedi ve gülümsedi ses tonu korkutucuydu sanki benden intikam alıcakmış gibi bi ses tonu vardı Kimdi peki bu?

Sadece benim ol istiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin