Η μεγάλη ημέρα έφτασε.. Τα αποτελέσματα βγήκαν και η κοπέλα κατάφερε να περάσει στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη. Ηταν ενα στοίχημα που είχα βάλει με τον εαυτό της. Η αγάπη της βρισκόταν εκεί και εναν χρόνο τωρα μοιράζονταν το άγχος και την ένταση των πανελληνίων. Επιτέλους θα ήταν μαζι, επιτέλους θα έκαναν μαζι βόλτες στο λιμάνι, στην παραλία, στα σοκάκια της πόλης, παντού.. Ειχε αποφασίσει πως θα του το ανακοίνωνε, αλλα δεν κρατήθηκε και δεν υπήρχε καιρος για σχέδια. Τον πηρε τηλέφωνο και άρχισε να κλαίει απο τη χαρά της. Τα όνειρά τους θα γινόντουσαν πραγματικότητα, ηταν ήδη μπλεγμένοι στο τυφλό παιχνίδι του έρωτα.
Οι μέρες πέρασαν.. Ωσπου ήρθε η στιγμή της μετακόμισης. Η κοπέλα αποχαιρέτησε την Αθήνα και πηρε την πρώτη πτήση για Θεσσαλονίκη. Βρήκε ενα νέο δυάρι, στην παραλία Θεσσαλονίκης, κοντά στου αγαπημένου της.
Οταν το ρολόι πηγε 6 το απόγευμα, εκείνοι συναντήθηκαν στην προκυμαία του λιμανιού. Εκείνος δεν έπαψε να την κοιτάζει και να της πειράζει απαλά τα μαλλιά και εκεινη του χαμογελούσε και του έλεγε ποσο πολυ τον αγαπάει. Το βράδυ ήθελαν να μείνουν οι δυο τους, δε χρειαζόταν η βαβουρα της πόλης και οι γνωστοί. Εμειναν σε μια ταράτσα, με φωτισμό το φεγγάρι και αρχίσαν να πίνουν μπύρες. Η κοπέλα έκατσε στην άκρη της ταράτσας και ο αέρας φυσούσε τα μαλλιά της προς τα πισω. Ηταν ήρεμη και ήθελε να τον κοιτάει μεσα στα μάτια, χωρίς να λενε το παραμικρό. Αυτός καθόταν μπροστά της και με το ενα του χέρι της χάιδευε τον λαιμό και με το αλλο κρατούσε το τσιγάρο του. Αυτήν, την ενοχλούσε που κάπνιζε, αλλα εκείνος εθιστηκε εκεί από την απουσία της. Εκλεισε τα μάτια της και αυτός της φίλησε απαλά τα χείλη. Τοτε, της είπε να τα ανοίξει παλι, γιατι του άρεσαν πολυ και ήθελε να τα κοιτάζει και να χάνεται μέσα τους. Του χαμογέλασε και έγειρε πάνω του. Ηταν ευτυχισμένη.
"Η Θεσσαλονίκη ειναι η πόλη των ονείρων μου, εκει μπορώ να ονειρεύομαι για πάντα, ζω για αυτα τα όνειρα. Μια Θεσσαλονίκη την πήγαινα τωρα και καθε τωρα. "
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Για μια Θεσσαλονίκη ζούμε"
RomanceΕνας παιδικός έρωτας, μια συνέχεια, η πολή των ονείρων μου πολλά υποσχόμενη