Okula geldiğimde benim inmemi bekleyen birini gördüm bir an durup ona baktım "insene" dedi
Hemen indim ama indiğimde arkamdan indiğini görünce takılı kaldım gözlerine.
Okulun merdivenlerini çıkarken birden ayağım kaydı birinin benim kolumdan tuttuğunu gördüm yine o ve yine o kocaman kara gözler.
"Dikkat et"dedi ama gülerek.
"Teşekkürler"dedim.Hiç arkasına bakmadan ilerledi.
Sınıfımı bulduğumda kapısında durup bekledim "hadi bakalım"dedim kendi kendime
Ve sinifin kapisini acip girdim iceri.Sinifta bir kac kisi vardi onlarla merhabalstiktan sonra arkalara dogru yuruyup kendime sondan üçüncü sıraya cantami koyup oturdum.
İlk günüm çok sıkıcı geçti saat başı kendini tanıt ve puanını söyle inanılmaz resmen bana sürekli aldığım puanı hatırlatıyolar yaa inanılmaz sinir oluyorum.
Son saat olduğunda dersin bitmesine 5dakika kala hoca herkesi gönderdi. servisi beklerken zil çaldı birinin arkamda olduğunu hissettim.Dönüp baktığımda "ahhh"dedim ama içimden, ben galiba bu çocuktan hoşlanmaya başlamıştım.
Servise bindim arkamdan bindi
zarif biri,yol verir ama eminim verdiğinin iki katını da geri alır.
Eve geldiğimde daha doğrusu yeni evime geldiğimde içim kıpır kıpır oldu aklımda o vardı.
Evet arladaşlar şimdilik çok kısa yazdım işim vardı. okunmasını istediğim için hemen bölüm paylaştım lütfen yorum yapın ona göre yanlişlarımı düzelteyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevilir miyim?
Romance"Sevmek mi, sevilmek mi?"bunun cevabını merakeden bir kızın nelerle karşılaştığını görmek ister misiniz?