Lütfen kulaklikla (saf kalbim)Ezo'nun sarkisini dinlerseniz cok sevinirim birbirine uyumlu oldugunu dusunuyorum...iyi okumalar
LUTFEN YORUM YAPİN.
Seviyorum galiba,daha once hoslanti duygusunu tadan biri simdi Nasil sevecekti?.
Okulun ikinci gunu onu hic takmamaya karar verdim.Cunku sevmekten korkuyorum.Uzak duracagim.Yeni egitimimde onu sevemem.Hem zaten beni begenip sevecek birine benzemiyor. Sevmeyecegim,ama sevilecek miyim?.
# # #
Servisten iner inmez hemen sinifa yoneldim.'Tüh' sinifimiz degisiyordu.Herkes çantasini almis siniftan çikiyordu.Bende çantami birakmadan siniftan ciktim ve yeni sinifin yolunu tuttum.Tabii yeni arkadaslarimla beraber.
Yeni sinifima girdigimde herkes yerlesmisti bende birkac gundur beraber dolastigim Doga'nin yanina oturdum ve kantine gidecegimi soyledim o da benle gelecegini soyledi.Beraber tam siniftan cikarken yan sinifinda kapisi ayni anda acildi o tarafa dogru baktigimda o cikti arkadasiyla beraber.
Kalbimin benim onu yonetmemi hic takmayip kendi kendine hizli hizli carpiyordu.
Bana bakti ve gulumsedi ama gulumsemesinde hic bir duygu yoktu.Bende karsilik verip tekrar sinifa girip sirama oturdum.Doga bana neler oldugunu sordu ve bastan beri ona karsi neler hissettigimi anlattim.Adini bile bilmedigim, tanimadigim birine larsi duygularim vardi.Bu benim icin onemli bir seydi.
Benim insanlarla hemen kaynastigim soylenemez ama kaynastimi iyi arkadaslik kurarim.Biz sinifta bes kisi olarak takiliyoruz.isimleri Doğa,Karen,Masal,Eylul.
Bugunluk bu kadar devami yine gelecek ama yorum ve vote istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevilir miyim?
Romance"Sevmek mi, sevilmek mi?"bunun cevabını merakeden bir kızın nelerle karşılaştığını görmek ister misiniz?