Partea I

151 20 57
                                    

Capitolul I-

Sunt cunoscut și dezbătut ca un subiect fără sfârșit din ochii cuiva.Pe cine păcălesc? Nimeni nu mă vede așa cum ar trebuii.Care erau poreclele mele?Le știți și voi.Benny și Piticu' Porno.De parcă nu știu ce scrieți voi pe tot wattpad-ul ăsta.Mai ales frumoasele pamflete în care sunt un gay desăvârșit sau mă fut cu orice fată alegeți voi.Și asta o faceți numai pentru comentarii și voturi.Mă credeți prost?

Știu bine ce faceți.Spuneți că sunt iubirea voastră când de fapt nici măcar o lăcrima na-ți da pe mine,pe așa zisă iubire ce mi-o purtați.Iar unele fete chiar îndrăznesc să mai și spună ca nu exist,dar scuza lor e că merită să visezi.Într-adevăr,merită, dar eu tot la ce visez e să vă opriți!
Am fost și eu om,iar atunci nimeni nu dădea un ban pe mine . . .doar mama mea.

      Mă iubea cu sufletul,nu cu ochii.Nu se uita la aspectul meu,se uita doar la suflet. Dar atunci când s-a stins,tatăl meu a vrut să uite de ea,așa că a scăpat de orice amintire a ei.Hainele ,pozele,lucrurile. Însă la un moment dat,și-a dat seama ca nu a terminat,totuși între timp eu îmi duceam viața în spate indiferent cât mă durea pentru că toată lumea știe cât de grea e.

Am cărat-o în spate ceva timp,însă am cedat,viața mi-a făcut o cocoașă mare care și acum mă doare.
După ce tata s-a gândit și s-a gândit la ce mai lipsește ca să poată uita de mama și-a dat seama.Eu eram;semănam așa mult cu ea,numai de mine trebuia să scape.Dar înainte de asta,țin minte că de la un magazin de vechituri îmi cumpărasem jocul Legend of Zelda-un joc pe care îl cunoașteți numai din legenda mea-

Acel joc a fost unicul și singurul meu drog pentru a uita de rele,ce știam eu de băutură și droguri ca acum?Aveam doar 12 ani.După maratonul de nivele încărcate ale jocului sosise și ziua neagră. Atunci când tata ma scos la înot.Eram așa fericit că nu îmi voi termina jocul, ceva extraordinar.Fără să stau pe gânduri m-am dus în apă și am început să mă bălăcesc.
L-am udat pe tata în timp ce își bea berea iar acesta s-a înfuriat, a devenit victima alcoolului, chiar el însuși s-a lăsat cedat.Deși asta fu o coincidență, nu alcoolul la determinat să mă ucidă, ci dorința de a nu-ș mai aminti nimica de mama.

De aici mai departe știți ce a urmat.Din Ben Williams am devenit Ben Drowned.O fantomă cibernetică, o corcitură fără suflet și sentimente,nu ia șa? Am și eu sufletul meu! Am și eu sentiment! Am fost și eu om,și n-am meritat acest destin,dar așa a fost,iar nimeni și nimic n-o să poată schimba trecutul.

Acum,mulți mă știu. Sunt cunoscut de fani ca un model,iar de ce-i care mă urăsc un curvar ce își pierde timpul secând barurile.Deși au dreptate,îmi înnec amarul în alcool,droguri și alte vicii de care nu mai pot scăpa ușor sau deloc.Nu e vina mea că mama a murit și nici că m-am născut. Nu da vina pe mine.Și degeaba mă înjuri,repeți faptul că mă urăști pentru că nu o să vin să mă i-au în gură cu tine.


Fanele mele,ar sări cu gura pe dinainte ca și când o persoană dragă le-ar fi fost ranită dacă cineva m-ar jigni. Să fim serioși, dacă mai vedea în realitate ,de fapt,nici nu ai vrea să mă privești, oricum nu țin la tine suficient de mult cât să te cruț. Ești o simplă și banală victimă de care nu-mi pasă.Dincolo de toate fanfiction-urile de care se tot spune că sunt iubit nimic din ce scire nu se va întâmpla, și oricât de mult ai zice că mă iubești și că sunt viața ta n-o să-mi dovedești asta pentru că dacă nici măcar niște  lacrimi nu ai fi în stare să verși ,e clar că numai hormonii din tine mă plac.



Pentru unele sunt decât următorul din pat,toți suntem tratați așa.Nu avem ce face,dacă așa mă vezi,visează în continuare că te voi viola ,dar ține minte că nu se va întâmpla.









Jocul s-a terminat,game over,eu nu mai joc.

Ben Drowned-Game OverUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum