Poate că în loc să mă plâng de ,,prea minunatele" mele fane aș putea să-mi fac o nouă victimă.
Cum am spus asta am și plecat din pădure.Era devreme, în jur de ora 12.Aș fi vrut să fie seară, dar cum se spune prin rândul adolescenților: e bine să vrei.
Plimbându-mă prin oraș, fără a fi văzut, am văzut o doamnă în vârstă;babă ce să mai, care țipa pe stradă:—Ajutor!Ajutor!Nebunul cu față tăiată a venit la mine în casă! A spus că dacă vreau să trăiesc trebuie să-i aduc la noapte un ochi de om, două picioare de corb, un rinichi și un ficat, toate proaspete pe care le va găti și le va manca alături de piciorul meu stâng!!
Vocea femeii era disperată.Gesticula sălbatic la fiecare cuvânt.
Purta o robă gri maronie prăfuită și jupuiată pe la mâneci, guler și la capăt.Era slabă și încercănată.Degetele ei, pe lângă corp, erau lungi și subțiri. Părul era lung și gri, cu un volum impresionant si foarte încâlcit.
Semăna perfect cu o vrăjitoare, mai ales chipul cu un nas lung și mare unde la vârful lui se găsea un neg urât.
După vorbele femeii, un domn tânăr o privește de la distanță și îi spune:—Gata tanti Doina!Ne-a ajuns până peste cap legendele tale cu oameni nebuni și tăiați pe față.
Ne sperii copii și toți ce-i care îndrăznesc să se mute aici.Șapte oridine de restricție împotriva ta, și nici acum la 72 de ani nu te lași!Cartierul ăsta a ajuns vai de el numai din vina ta!Nu mai delira atât femeie!Revinoți la realitate!spuse acesta apoi merge către ea, o i-a de umeri și o zguduie.Femeia nu se lasă.Era mai convinsă ca niciodată în vorbele ei apoi începe să se plimbe pe lângă oameni.Dă din picioare, mai de grabă tropăind. Preț de câteva secunde nu înțelegeam ce face până când tropăitul ei devine un ritm acompaniat de niște golani care făceau un sunet asemănător unei melodii de groază din diferite obiecte din gunoi, fiind destul de sinistru.
Desingur trebuia să asist si eu la acest concert improvizat caci nu aveam nimic de pierdut.Si stați așa!Nu e doar atât; baba a început sa si cânte, daca erați si voi acolo sa vedeți:
—Ascultati la mine, ca nu aveți de la cine
Eu stiu adevărul, da il stiu prea bine
Voi toți încercați, sa il negați, dar n-aveti cum sa scăpațiR:
El e aici, este aproape, gata cu sapa sa va-n-groape
A venit timpul, nu se mai poate, sa mai stați in spateAm știut mereu, dar nimeni nu ma crede
De când eram mica, mi-ați zis ca-s pui de lele
Dar de aici, nu mai este treaba mea
Când o să-l vedeți, se va întoarce si roataR:
El e aici, este aproape, gata cu sapa sa va-n-groape
A venit timpul, nu se mai poate, sa mai stați in spate... E..e..eSpre mirarea mea baba avea ritm, dar după ce își termina melodia, atenția s-a năpustit asupra mea, iar după, i s-a schimbat complet fata...
CITEȘTI
Ben Drowned-Game Over
FanfictionÎmi desfășor viața ca orice om normal, poate atunci când eram un om,dar nu-i așa de rău.Câteodată da, alteori nu.Știu că sunt victima alor atâtea fangirl-uri însă nu voi ajunge al lor.Nu sunt al nimănui. Viața ce o trăiesc îmi aparține numai și num...