Rozdział 1

170 16 2
                                    

Jestem Alex Blacky mam 14 lat. Mam brata Camerona który ma 17 lat. Moją najlepszą przyjaciółką jest Jessica, chodzi ze mną do klasy.
Dziś jest poniedziałek jak zwykle wstałam zrobiłam moją poranną rutyne i zeszłam na dół by zjeść śniadanie. Gdy byłam juz na dole zobaczyłam stos gofrów. Od razu je zjadłam. Na lodówce wisiała karteczka:
Alex dziś wrócę później, kocham cię Mama.
Już się przyzwyczaiłam do tego.
Wyszłam z domu i ruszyłam w stronę szkoły. Pierwszą mieliśmy historię na której przywitała nas kartkówka.
. Reszta lekcji minęła szybko. Wróciłam do domu. Odrobiłam lekcje i zaczęłam oglądać telewizję. Chyba zasnęłam. Gdy mama z Camem wrócili do domu zjedliśmy razem kolacje. Ja poszłam na górę położyłam się na łóżku i zaczęłam przeglądać social media. Jacob Sartorius dodał nowy filmik na musical.ly więc czym prędzej go zobaczyłam.Potem zasnęłam. Wstałam zrobiłam to co miałam zrobić, zjadłam śniadanie i ruszyłam do szkoły. Lekcje mijały powolnie. Na przedostatniej lekcji mieliśmy chemię z najgorszą nauczycielką na świecie. W trakcie tej lekcji zadzwoniła do mnie mama,  musiała akurat teraz, przecież ma mój plan zajęć. Spytałam się nauczycielki czy moge na chwilę wyjść bo dzwoni do mnie mama. Pani popatrzyła się na mnie, a po chwili wrzasnęła: tylko na trzy minuty Blacky. Dobrze- odpowiedziałam.
Mamo o co chodzi zapytałam ?
Mama powiedziała: Alex przeprowadzamy się, przepraszam że teraz ci to mówię. Jutro mamy samolot do Virgini. Tata znalazł tam dobrą pracę pożegnaj się z wszystkimi. Jak chcesz to moge po ciebie przyjechać.
Ale mamo..... - nie dała mi dokończyć, rozłączyła się. Siadłam na podłodze, włożyłam głowę w kolana i zaczęłam płakać. Gdy już zebrałam się na siłach, wytarłam rękami łzy i wróciłam na lekcje. Na przerwie całej klasie to powiedziałam, a oni zamarli lecz nagle wszyscy rzucili się na mnie.
Po lekcjach gadałam jeszcze z Jess, dopóki nie przyjechała mama. Gdy wsiadłam do samochodu obserwowałam jak wszyscy znikają za budynkami. Po policzku spłynęła mi łza.

_______________________________________

😁❤
Sory za błędy.
To moje pierwsze opowiadanie.

J.S Please love meOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz