První den ve škole!

280 12 0
                                    

A je to tu konečně se můžu učit ve škole, hrozně moc mi vadil můj osobní učitel. Jsem Narî Tañ a je mi 19 . Kdysi jsme bydleli v Americe New York city. Přistěhovali jsme se do Jižní Koreje. Žiju tu už 2 roky. S mojí chůvou kterou nazývám jako tetu Jūn,  jsme museli odjet do Seoulu kvůli škole kterou vybral otec. Bylo mi docela smutno ,protože v New Yorku jsem měla kamarády a bývalého kluka Tima Conora. Rozešel se semnou kvůli tomu že chctěl abych se vzdala mého pannenství. Sice jsem toho probrečela, ale zase jsem ráda že jsme se rozešli , byl by mi nevěrný.

PŘÍTOMNOST:
,,Zlato vstávej" u dveřích stála tetička Jūn a pobízela mě ať vstanu
,,Ano už jsem vzhůru" odpověděla jsem jí a pak šla do koupelny a vykonala jsem svou hygienu. Vlasi jsem si dala do culíku a vyšla ven. Podívala jsem se na hodiny.  ,,Co že? "
,,Je teprve 5:30!" úplně jsem zešílela
Potom jsem si vzala novou uniformu. Vypadala nádherně, ale já nebyla zvyklá na ty uniformy a hlavně když měl každý ročník jinou barvu uniforem. Byla jsem v druháku, druháci měli modrou barvu. Po chvilce jsem se šla převléknout. Rozpustila jsem si svoje dlouhé hnědé vlasy, vzala hřeben a jemně si přejela po vlasech. Měla jsem velký stres,, Co když vše zkazím"řekla jsem a můj pohled vypadal víc smutněji. Tetička mi znovu zaklepala na dveře a pozvala mě ke stolu kde mě čekala snídaně. Ihned jsem vyběhla z koupelny, vzala do ruky tažku a strčila si do ní mobil a sluchátka ,ktomu léky které jsem používala proti bolesti hlavy. Vyšla jsem z pokoje a rychle seběhla schody. ,,Narî , už po několikáté jsem ti řekla aby jsi byla opatrná! " její tvář zvážněla, potom se jen usmála a já jí to oplatila.

Když už jsem dosnídala, vyšla ven a šla čekat na autobus. ,,Ach jo,  jak ten čas letí" bylo to hrozné. Když už autobus přijel hned jsem si sedla do předu u okna. Vytáhla si mobil a jen tak brouzdala. Moje nejlepší kamarádka Hai-lin,  sestřenka bývalího mi napsala SMS
Ahoj, jak se máš? Ani nevíš jak nám chybíš ty šprtko! Snad mi máma někdy dovolí jít za tebou.

Tvoje Hai-lin ..

Hned mi stékaly slzy.Bylo mi teď vážně moc smutno.Řidič mi zastavil dál od školy kde byla zastávka.Vystoupila jsem,a viděla jsem bránu do mé nové školy.
Když už jsem byla u dveří školy,najednou do mě omylem strčil jeden kluk z druháku,,Omlouvám se ti" odpověděl a potom se usmál. ,,A-an" ani mě to nenechal doříct a pak řekl,,Ty musíš být ta nová holka"
,,Ano to jsem já" vypadal že by mě znal ,ale ještě jsme se nikde neviděli.
,,Promiň já jsem Jin " podal mi ruku
,,Aha, no já jsem Narî" nevím proč ale začala jsem se červenat.
,,No když už jsi tu, odvedu tě do ředitelny" vzal mě za ruku a odvedl do školy.
Vedl mě chodbou kde byla kancelář ředitele a zástupkyně. Když už jsme zahnuli,  uviděla jsem tam ostatní žáky kteří tam jen stáli a dívali se na mě a toho Jina. Potom mi rukou ukázal dveře s nápisem,, ŘEDITELNA" ztuhla jsem. Chytla jsem kliku a vešla dovnitř. Kde mě čekali spolu se zástupkyní.,, Vítej! " promluvil mi až do duše. ,,Dobrý den" snad to slyšel
,,OH můj bože " vykřikla zástupkyně
,,Jsi vážně podobná své matce " to jse mi od ní velmi líbilo
,,Seelang! " zakoulel očima ředitel
,,Přejdeme k věci, paní Seelang mohla by jste přinést slečně Tañ "
,,Jistě" a odběhla někam do zadu
,,Slečno Tañ ,jsem velmi rád že budete studovat tu " uchecht se
,,Zde,  zde jsou vaše klíče" podala mi je a já jsi je vzala. Ale ředitel mě přerušil abych nikam nepospíchala. Vysvětlil že si musím vybrat dobrovolné hodiny jako ostatní. Podal mi tabulku a propisku. Do každé tabulky jsem musela napsat mnou vybrané předměty. Můj výběr byl zcela jasný, Korejština a Angličtina,  Matika a Chemie, Výtvarná výchova a Dějepis.
,,Dobrá , vypadáš že už jsi rozhodnuta, ještě něco bych ti chtěl říct" a podíval se na mě vážně. Potom mi došlo že mluví o sexuální výchově. Byla jsem zaskočená, ale ano vše co říkal je pravda. Vzala jsem si klíčky a zamířila ke skříňce číslo 22.Když už jsem jí našla najednou mi podkopla jedna holka nohy.,, Ale, ale koho pak tu máme? " začala se mi vysmívat.
Chtěla jsem se zvednout a vzít si ze země klíče. Ale já je nemohla najít. Když jsem se porozhlédla a viděla jsem moje klíče které byly u něčích nohou. Někdo do mě strčil a já spadla. Kluk který stál předemnou s otočenými zády ke mě se najednou otočil a viděl jak tam klečím. Uviděl moje klíčky a sehnul se a už je měl v ruce.  ,,Co pak hledáš? " zeptal se mě držím hlasem a ostatní se jen smáli. ,,Ty musíš být ta nová "
,,To máš blbý kočičko" sehnul se a šeptem řekl.
Hned jsem vstala ze země a on mi hodil klíče.
,,Je čas se seznámit, Jsem Min Yoongi" věnoval mi falešný úsměv
,,Ale ty mi budeš říkat Pane Mine Yoongi, jinak si mě nepřej! " byla jsem vážně nervózní až mě z toho rozbolela hlava. Najednou se Min odtrhl od jeho proslovu a se svýma kumpánama namířil do druhého patra. Všichni na mě čuměli jako na nějakou děvku která dolejzá když to potřebuje.
Snažila jsem se na to zapomenout. Najednou jsem slyšela běžet paní Seelang.
,,Drahoušku kde jsi po celé škole tě hledám " vyhrkla s obavami
Když mě vzala do její kanceláře,  si všimla mého rozzuřeného a vystrašeného obličeje. Řekla jsem jí co se stalo. Ona mi pak začala něco vyprávět, bylo to něco o Minovi a jaké si Katazuki. Potom jsem zjistila že to byla ta blond, vše mi potom bylo jasný. Zjistila jsem že Min je zlý a že svojí zlostí změnil jeho ex a to byla Katazuki. Říkala že se nemusím bát. Chtěla abych to tu poznala a tak zavolala toho kluka se kterým jsme se poznali u dveří školy. Spolu s Jinem jsme vyšli z kanceláře a vše mi to tu začal ukazovat. Potom mě vzal po chodbě kde nejspíš byla jídelna. Připadal mi fajn. Když jsme vešli do jídelny nikdo si to nevšiml a pokračovali v jezení. Potom se semnou Jin rozloučil a odešel s nějakým klukem. Vzala jsem si tác s jídlem a snažila najít pohodlné a klidné místo. Až jsem si sedla vedle holky která nebyla ničím zvláštní a seděla tam sama.
,,Ahoj můžu si přisednout" a usmála  jsem se
Ona mi můj úsměv opětovně oplatila.
,,Jistě". ,,Já jsem Roong" představila se mi a já jí a pak se pustily do řeči. Moc jsem toho nezjistila jenom mě překvapilo še máme spolu Matiku a Angličtinu.
Potom co jsme dojedly jsem se šla obout.

O hodinu později..
Otevřela jsem dveře,  sundala jsem si tažku a vyndala mobil a sluchátka. Šla do pokoje a vzala si pižamo. Napustila vanu , potom zapla rádio. Svlékla jsem se a potom si už jen užívala vůně a horké vody.

Min Yoongi ~ Narî TañKde žijí příběhy. Začni objevovat