Ráno jsem se probudila v posteli, ale jak? Možná že jen přece mě Min uložil do postele. No už konec toho přemýšlení! Rodiče se dnes vrací do Seoulu. Potom jsem si všimla že mám na sádře napsáno :SUGA
Nikoho s takovým jménem neznám. Musel to být Min, ale proč zrovna :SUGA?
Šla jsem do koupelny a vykonala hygienu. Když už jsem seděla u stolu, všimla jsem si tváře mé tety. Tvářila se jako by mě viděla naposled.
,,Narî máš dnes něco po škole?,, Kromě toho doučování samozřejmě " její tvář mi věnovala krásný úsměv.
,,Jestli něco potřebuješ tak to doučování nechám na jindy "
,,Dobře, zajdeme na nákupi co říkáš? "
,,No jasně"Ve škole.....
Všude jsem hledala Mina, ale on nikde! Potom jsem slyšela Minův hlas. Šla jsem tam, byly tam dveře do šatny kde jsme se převlékali při tělocviku. Viděla jsem Mina jak se tam lepí na jednu žačku.
,,Co tu děláš " odpověděl Min a pak se věnoval holce s rozepnutou košilí.
,,Chci ti jen říct že na doučování nechoď nebudu doma" sklonila jsem hlavu
,,Proč? Víš co by daly holky za to aby semnou strávily odpoledne? "
,,Promiň Mine ,ale ta schůzka je pro mě důležitá "
,,Aha, takže máš rande "
,,Ano a teď už budu muset" zalhala jsem protože jsem trochu žárlilaV obchodě......
S tetou jsme byly skoro všude. Koupily jsme si šperky, boty, oblečení a nějakou kosmetiku. Potom jsme šly do kavárny naproti salonu.
,,Tetičko, proč si smutná? " podívala jsem se na ní
,,Víš musím ti něco říct " Já odcházím, zítra se vracím zpět do New Yorku "
,,Co? P-proč? " začala jsem plakat, slza po slze
,,Zlatíčko, už jsi velká, nepotřebuješ mě, musím odejít " objala mě
,,Co si bez tebe počnu, proč mě opouštíš, zaplatím ti kolik jen budeš chtít ale hlavně neodcházej! " vzlykala jsem jí v náruči.
,,To bude dobrý, budu ti psát a volat. Nikdy na tebe nezapomenu"Druhý den..............
Teta si už připravovala kufry a čekala na mámu a tátu. Já jsem ležela a plakala. Nikdy jsem se necítila tak jako do teď. Sama bez její přítomnosti. Ani jsem se sní nešla dolů rozloučit, to bych už nezvládla. Koukala jsem jen z okna jak mizí v dálce. Máma vešla do mého pokoje a objala mě. S otcem museli odject do nové vily, v které budu od zítřka bydlet. Snažila jsem se uklidnit , protože dnes je to doučování. Někdo zazvonil a šla jsem otevřít. Po tváři mi ještě stékaly slzy.
,,Minie! " hned jsem ho vzala dovnitř
,,Co se děje a proč - ty jsi brečela? " ušklíbl se
,,Ne já jen.. " sklopila jsem hlavu a šli jsme do mého pokoje.
,,Tak kdy už mi konečně řekneš proč bulíš? "
,,Je pryč, už jí nikdy neuvidím" setřela jsem si slzy z tváře.
,,J-ja, počkej chceš mi říct že tady bulíš jen kvůli tetě? " vysmál se mi
,,Jsi hroznej! Znamenala pro mě všechno! Proč jsi tak bezcitný? "
,,Aishh to bolelo, promiň víš co? Já už půjdu " falešným úsměvem se na mě usmál.
Potom co odešel jsem si začala balit věci. V kapse mi zvonil mobil.
,,Ahoj, jsi v pořádku? Nechceš si promluvit ? " starostlivým hlasem řekl Jin
,,Ahoj! Jistě kde se sejdeme? "
,,Co takle v kavárně? "
,,Dobře za 30 minut jsem tam"V kavárně.....
Vešla jsem dovnitř a uviděla sedět Jina. Přišla jsem k němu a objala ho.
,,Jsem tak ráda že stojíš vždy při mě "
,,Vždy tu budu jen s tebou "
Sedli jsme si a objednali jeden velkej koktejl s 2 brčky. Servírka zavolala Jina, když jsem se rozhlídla viděla Mina jak vchází do kavárny.
,,Nar jsi v pořádku? "
,,A-ano jen jsem... "
,,Jaké chceš brčko? " usmál se Jin
,,Červené " úsměv jsem mu opětovala.Z pohledu Mina....
Vešel jsem do kavárny. Šel jsem si objednat něco k pití. Trochu jsem se porozhlédl a viděl Jina a Narî spolu pít koktejl. Ten hajzl! Co to dělá?
Trochu jsem se na ně díval žárlivě. Nevšímal jsem si je a pak se posadil. Narî se zvedla a Jin s ní. Když jsem viděl jak se Jinovo rty dotýkaly její, odešel jsem. Nikdy jsem se tak necítil. Měl jsem nervy které nejsou zastavitelné . Jel jsem do klubu mého kamaráda. Celou noc jsem prochlastal, doma rozbil pár věcí . V hlavě jsem měl jenom jí.Bylo to krásné. Konečně jsem našla toho pravého. Jinovo polibky byly sladké a dlouhé a plné citů.
,,Drahá, nad čím přemýšlíš? " zeptala se mě máma
,,Nad ničím "
Koukala jsem se z okýnka auta ven. Chci aby mezi mnou a Jinem něco bylo.
Když už jsme byli "doma" šla jsem do pokoje a vybalila kufry. Napustila vanu a odpočívala. Možná že Jin je ten který mě naplní láskou.
ČTEŠ
Min Yoongi ~ Narî Tañ
RomanceAhoj jsem Narî Tan . Bydlím v Seoulu 2 roky. Nastoupila jsem na tu nejlepší školu. Bojím se mít s někým vážný vztah. Do mého života se mi připlete kluk ke kterému cítím jen odpor. Podaří se mi najít toho pravého?