Bizim grup

201 16 2
                                    

Kafamı çocuğun olduğu tarafa çevirdim. O neydi gız meteor mu? diye geçirdim içimden.(Yazar iyi değil.)

Çocuk bana masmavi gözlerini dikip tekrar aynı soruyu sordu.

"Gideceğiniz yere kadar bırakabilirmiyim?" dedi.

Bu çocuğu nereden tanıyorum ben. O kadar tanıdık bir siması var ki. Anlatamam. Aaa evet bu Yiğit. "Yiğit senmisin?" dedim heyecanla. "Evet benim de siz kimsiniz? Yani sizi tanıdığımı sanmıyorum." dedi Yiğit.

"Lan benim benim Özge!" dedim boynuna atlarken. "Kızım nerdesin ya çok özledim seni!" dedi Yiğit bana sımsıkı sarılırken.

"Eee bizim grup nerede?" dedim merakla. "Şimdi dağıldık bizde. Kafedeydik. Sonra seni gördüm zaten ama sen olduğunu bilmiyordum.

Ben yaz tatillerinde buraya gelirdim. önceden babamı ziyaret etmek için. Burada da bir arkadaş grubumuz vardı. Yiğit, ben, Melisa, Gözde, Kerem ve son olarak EMRE. Emre ile çıkmıştık biz. Yaklaşık 18 yaşındaydık. ve ben gerçekten sevmiştim onu. O da beni sevdi ama olmadı işte. Yapamadık...

"Yiğit beni eve bıraksana." dedim kısık sesimle. "Tabi güzelim." dedi Yiğit sırıtarak. Yiğit güzelim derdi bana hep. Çocukluk arkadaşıydık biz. Birbirimizin herşeyini bilirdik. Ailelerimizde yakın arkadaştı.

"Güzelim sen nerden geliyorsun bu saatte?" diye sordu Yiğit. "Arkadaşımdan geliyorum" dedim saçlarıyla oynarken. "Kimmiş bu arkadaş?" dedi Yiğit. "Sonra anlatırım da niye arayıp sormadın lan hiç göt lalesi!?" diye çıkıştım aniden. "Göt lalesi ne kızım?" diye sordu sırıtarak. "Bilmiyom şimdi aklıma geldi." dedim gülerek. "Güzelim biz seni çok aradık hatta Orhan amcaylada konuştuk kaç kere ama telefonlarını açmadın ki." dedi arabayı sürmeye devam ederken. "Ben tanımadıklarımı açmıyom" dedim gülerek.
     
     ...
Eve gelir gelmez kendimi yatağa attım. Whatsapp' a girdim ve Yiğite beni gruba almasını söyledim. Cok geçmeden Yiğit beni gruba aldı veee....

Hele Hele Minnoş whatsapp grubu

"Oha Özgemm gelmişş" yazdı Gözde

"Olum çok özlemişim lan" yazdım bende.

"Kerem lan gel hele gel" yazdı Melisa.

"Buyrun benim" yazdı Kerem.

"Bak kimler geldi" yazdım bende.

"Ohaa Özgem gelmiş sjsnnd" yazdı Kerem.

Kerem her cümlenin sonuna random koyan tiplerdendi. Melisada öyle.

"Selam gülüm jsjjs" yazdı Melisa.

"Gençler yarın hepiniz bize geliyosunuz itiraz yok jshdjdj oky?"
yazdım ben.

Hepsi tek tek oky... yazdı.

Hassiktir Berk arıyo

"Ne!?"

"Özge kızım bak elimde kalıcamsın sonunda kimdi o piç?!"

"Ne diyon ya ne piçi?!"

"Lan seni eve bırakan piç!"

"Sana ne lan sana ne!"

Derince bir nefes aldı ve telefonu kapattı. ÖKÜZ. CAMIŞ.

Üstüme pizza baskalı pijamalarımı giyip saçımı ev topuzu yaptım. Ben koşa koşa aşağıya inerken. Kapı çaldı. Ben evde "Babuş geldi!" diye anırmakla meşgulken kapı daha da ısrarlı çaldı. "Kim lan bu gece gece?" diye geçirdim içimden.

Sizleri çok çok beklettim biliyorum. Çok kısa da olsa bir bölüm yayımlamak istedim. Kusurlarım varsa özür dilerim şimdiden. İyi okumalar. Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.

Hikâyeyle alakalı özel görüşleriniz varsa özelden mesaj atabilirsiniz ya da yorum olarak bırakabilirsiniz.

Sizleri çoook seviyorum. Yeni bölüm çok yakında...

Ufaklık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin