Yine her zamanki gibi alarm çaldı.Ahh... hangi aptal bu uykuyu bırakmak isterki Yinede kalkıp gitmem gerekti.Kalkıp hemen okul üstümü giydim.Çantamı alıp tam çıkacakken içime kötü bir his girdi ve hemen gidip anneme sarılıp öptüm.Annem;
–Noldu
–Hiç, öpmek istedim
Annemde beni öpüp sevdiğini söyledi ama ben inanmadım çünkü beni sevmediğini biliyordum ama ben yinede herşeye rağmen onu çok seviyordum. Eğer ben okulu bırakırsam beni seveceğini söyledi ama bende ona okulu bırakmayacağımı söylemiştim. En sevdiğim botlarımı giydim. Dışarı çıktım. Yol yine sessiz karanlık çünkü daha güneş doğmamıştı. Okula geldim ders işledik . Arkadaşlarımla çok eğlenmiştim ama içimde kötü bir sıkıntı vardı. Ben eve yol aldım.Mahalleden duman kokusu ve ağlama sesleri geliyordu. Çok hızlandım çünkü çok korkmustum. Evin önüne geldiğimde ev yanmış ve simsiyah olmuştu. Ambulanslar, itfailer, polisler herkez bizim kapıdaydı. Bütün ailem ölmüştü. Dayımlar, halamlar, teyzeyzemler ve amcamlar kapının önünde ağlıyorlardı. Ben ağlayamıyordum çünkü içime kapanmıştım.
Ailem ölmüştü ve ben tek başıma kalmıştım. Akrabalarım benim nerede kalacağımı tartışıyorlardı. Hiç kimse beni kabul etmiyordu daha doğrusu bahane arıyorlardı. Bende yanlarına giderek benim yetimhanede kalmamın daha iyi olacağını söyledim onlarda hiç itiraz etmeden kabul ettiler. Hemen yetimhaneye gitmek için yola çıktık hiçbir şeyim yoktu sadeceokul elbisem okul çantam ve botlarım...
...HAYAT HİÇ UMMADIĞIMIZ ANDA ÜZERİMİZE YIKILABİLİR...ARKADAŞLAR BU İLK KİTABIMIZ YANİ BU KİTABI ARKADAŞIMLA BERABER YAZDIK. İNŞALLAH İYİ OLMUŞTUR. ŞİMDİDEN OKUDUNUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..
He bu arada (–)rojda
(+)baris, ebru , ayse teyze, kisiye gore bilgi verilecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...KADERİMSİN...
RandomArkadaşlar hikayemi insallah begenirsiniz. Bu hikayede umutlarini yasamini kaybetmis bir kizin umutlarini yasamini geri getiren bir karsialsma