5.BÖLÜM

13 1 0
                                    

Her zamanki gibi ine uyandım ama bugün bir başkaydı çünkü 2saat sonra buradan çıkacağım. Üstümü giydim elbiselerimi çantama koyup çıkıp otogara gideceğim. Arkadaşlarımla vedalaştım. Arkadaşım;
+kardeşim nereye gidiyorsun?
–karededeniz taraflarına gitmeyi düşünüyorum.
+Allah yolunu açık etsin kardeşim
–sağol kardeşim. 
Vedalaştık ve ben yola çıktım. İlk önce bir yere uğramam gerekti. O gideceğim yer yetimhaneye çok yakındı. Ve işte geldim. Mezarlığın kapısının önüne geldim. Ailemi ziyaret etmeden gitmek istemedim. Üvey annem olsada yinede seviyorum onu. Çünkü üstümde emeği vardı. Babamıda gördüm. İki mahalle aşağıda olan mezarlığa gittim. Öz annemi ziyaret etmek istedim. " Annecim, seni çok özledim. Biliyormusun bugün yetimhneden ayrıldım. Buralardan gitmeye karar verdim.
Diyerek oradan ayrıldım. Otogara yol aldım. Taksiye binip cüzdanımı açtım ve saymaya başladım. Dört sene biriktirdiğim param tam dörtbinbeşyüzelli tl'di. Orduya vardığımda babamın hesabındaki parayıda çekeceğim. Orada olan paranın miktarını bilmiyorum. Ama onbeş senelik yatırım olduğu için çok diye tahmin ediyorum. Ama hepsini çekmiyeceğim. İhtiyacaım olduğu kadarını çekeceğim. İşte otogara gelmiştik. Çok heyecanlıydım. Otobüse binip 14.koltuğu arıyordum heh buldum. Beş dk sonra otobüs kalkacaktı. Eşyalarımı kontrol ettim herşeyim tamdı. Ve otobüs kalktı. Otobüs kalktığı an dua etmeye başladım"Allahım ben babamın memleketine gitmek istemedim. Çünkü oralarda duramam yani diyarbakırda. Neyse Allahım herkesin yolculuğunu hayırlı eyle...

...KELEBEKLER KADAR ÖZGÜR OLABİLMEN İÇİN KOZANDA SABRETMEN LAZIM...

...KADERİMSİN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin