3. "Te nem vagy lúzer, Mel"

178 9 0
                                    


...Mi a francot keres itt Harry? Az Én ágyamban? Ráadásul közvetlenül mellettem?
Szent tehén

Azt azért meg kell hagyni, hogy ilyen felsőtestet se lát mindennap az ember. Végigvezettem a tekintetemet a tetoválásain, majd felfele haladva jobban szemügyre vettem az arcát. Már  percek óta bámulhattam, amikor hirtelen megszólalt - Ne nézz - mi az a hang baszki? Mély, rekedt és.. Uhh basszus Én hülye vagyok.
Ijedtségemben összerezzentem, amin Ő csak mosolygott, de még mindig nem nyitotta ki a szemeit. Kicsit idegesített már a kérdés, hogy mégis miért van itt, miután feltettem egy eléggé meglepő választ kaptam;
- Igazából Cameron mondta, hogy az emeleten a második ajtón túl van a vendégszoba, de asszem hogy eltévesztettem, mivel ide nyitottam be, és láttam, hogy milyen aranyosan alszol, így nem bírtam ki, hogy ne feküdjek melléd. - Kacsintott, Én pedig biztos voltam benne, hogy olyan vörös lehettem mint egy ketchupos flakon.
- Elvigyelek suliba? - hálás voltam neki, amiért inkább hanyagoltuk az előző témát.
- Nem akarom, hogy ezmiatt téged is lenézzenek... - nem mertem a szemébe nézni, inkább elindultam a gardróbom felé, de a hangjára megtorpantam;
- Nem értem miért gondolod azt magadról, hogy kevés vagy. Lehet, hogy az első éved szarul sikerült, de nem is teszel ellene semmit, hogy változzon az emberek véleménye rólad. Nem vagy Te lúzer, Mel. Csak ezt ragasztották rád évekkel ezelőtt és Te szánalmasan hagyod. - megijesztett az őszintesége, és egyben pofon qvágott az igazság. Szánalmas vagyok. Minden csak rajtam múlik.

Nem tudtam mit hozzáfűzni, inkább hallgattam és elmentem átöltözni a gardróbomba. Felhúztam egy fekete farmert, és egy GREEN DAY-es felsőt, majd a szokásos bőr karkötőimet és kész is voltam evvel. Amikor kimentem, Harry még mindig az ágyon terpeszkedett, elég kómás kinézettel. Mit sem foglalkozva evvel ültem le az ablakom mellett lévő sminkes asztalomhoz, majd vettem elő a fehér kis fiókból a mai sminkemhez szükséges cuccokat.
- Nincs azokra szükséged. - mondta ugyanazon a mély, rekedtes hangon Harry. Kissé megborzongtam, de folytattam tovább, bár nem vittem túlzásba; csak egy szempillaspirált használtam és a szemöldökömet kihúztam kicsit.
Miután evvel is kész lettem, beletúrtam a hajamba és be is fejeztem a készülődést. Észre sem vettem, de már Harry is készenlétben állt az ágyam mellett, amikor pedig kifele indultam, ő is jött utánam.
Pár percet vitatkoztunk azon, hogy elvisz suliba vagy sem, de végül mivel már késésben voltam inkább elfogadtam az ajánlatát, és beszálltam a feket Range Roverébe. Minek ekkora kocsi neki?

A suli előtt szokásosan rengetegen álldogáltak, miután Harry kiszállt a hatalmas autóból sokan felkapták a fejüket. Nagy levegőt vettem, majd Én is kiszálltam, arra azonban nem számítottam, hogy a mellettem sétáló fiú egyszer csak átkarol, majd így sétál be mellettem a hatalmas épületbe. Ha lehet, akkor még több tekintetet érezhettem magamon, ezért fehemet legajtva igyekeztem órára, majd foglaltam el leghátul a helyemet, felkészülve a halálosan unalmas Matekórára....

_______________
Hey, Babe!
Kovi resz este jon, igerem:)
Ez csak ilyen rovidke valami:))
Hagyjatok magatok utan
Voteokat;)

Xx, Aani.

Difficult friendship |lrh•cod|🔥Donde viven las historias. Descúbrelo ahora