Yine bir yaz ayına girdik ama ben bu yaz çok kotuydum. Çok sevdiğim çocuk benden sebepsizce ayrılmıştı. Ve bunu atlatmak çok zor olacaktı beni ama ben biliyorum o çocuk bensiz yapamaz geri döner. Bir gün facede dolaşırken bir durum paylaştım. " Kanka olmadığım kaldıysa yorum yapsın mesaj aticam" diye ordan bir isim çok tanıdık geldi Okan Kaya neyse mesaj attım bu çocuk benden ayrılan çocuğun arkadaşıydı. Konuşmaya başladık sürekli cümlelerde kanka diyorduk çünkü kanka olmak için mesaj atmıştım. Okan bana o çocuğu hala seviyosan senin için bende konuşurum dedi. Bende çok heyecanlandım ve hemen olur dedim. Gece uyurken vazgeçtim ve hemen mesaj attım hiç bişi konuşma diye sabah kaldığımda tamam diye mesaj atmıştı. Wpden en yakın arkadasim emre mesaj atmıştı. "Kanka sana birini buldum" diye merakla sordum. Oda bana Okan Kaya dedi. Ben şok ben iptal direk olmaz dedim o benim kankam. Çok zorladı çıkmam için istemedim. Okana hayirdir lan sen diye mesaj attım. Çocuk korkudan cevap vermedi. Emre sacmaliyo boşver dedi 1 saat sonra ben baya kızmıştım sonuçta o benim sevdiğim çocuğun yakın arkadaşıydı. Emre bizim için wp grubu kurmuş adam akıllı konuşun diye. Bizde tamam dedik ama ben hala ona karşı hiç bişi hissetmiyorum ama o bana resmen aşık olmuştu oysa ki hiç yüz yüze görmedik birbirimizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BU KADAR ZOR MU
Teen FictionTakıntılı bir erkek ve onu sevmeyen bir kız ve yaşanacak karmaşık hayat